settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Banner CM fordi jeg har aldri kræsje/velta/gått på trynet i noe serlig mer en 30. Endret 1. november 2012 av settings Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner settings for ikke jeg heller.... noen ganger med racer, men var vel rundt 30 det å, har aldri tryna med noe motorisert no(: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 banner sjokolademonster for trenger ikke racer til å nå 70 Nådde det med offroaden min jeg Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 banner the crusher fordi, hmm..okei... (: jeg brukte racer Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner CM fordi jeg skulle aldri lært mamma hvordan ho lager smiles i meldinger... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner settings for haha Jeg må bare offte forklare hva de forskjellige smilyene betyr XP Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner CM fordi ho skjønte ikke biten med at du vrir 90 grader. "ja men det ser ikke riktig ut, de er jo sidelengs jo?" Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner settings for haha Men du er ikke den eneste om den Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner CM fordi kinodagen hvis jeg får med noen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner settings for jeg er trøtt. Kinodagen?n Hvilken dag er det? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 banner sjokolademonsteret fordi skolen er kjedelig i dag... Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner The Crusher fordi jeg gjør matteoppgaver fra 2 klasser over meg. altfor lett Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 banner crazyboy for vi har ikke matte i år Får skrive meg en søknad så jeg gjør noe i norsken her.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner the crusher for ja er digg man slepper matte i VG2 Jeggjorde en prøve akuratt.... :// Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 banner sjokolademonsteret for hvordan gikk den prøva da? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner the crusher for gikk fint.. tror greide det meste Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner sjokolademonsteret for det er bra Nå har jeg en noen kjedelige timer.... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Banner the crusher for okei...:/ Men etter timene er det jo helg da vi har bare praksis nå Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 banner sjokolademonster for å ha praksis. Har kjedelig teori vi Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 banner crusher fordi assassins creed 3 er bare diggdiggdigg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå