settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner CM fordi jeg har egentlig lyst på en remake av de første 3 jeg. med HD kvalitet og bedre spesialefekter.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner settings for ja er enig i deg der Jeg har sett filmene for første gang på VHS Men kunne gjort det bedre da de kom på dvd ja Men håper ikke filmer nytt, siden da blir hele serien ødelagt, de burde bare bearbeide de gamle filmene Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner CM fordi samme manus men ny inspilling? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner settings fordi, hmm ville ikke likt om de gjør det, hadde vært bedre å beholdt allt som det er men bare reddigert lyden og effekter via programmer Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 banner CM fordi da ville de sikkert overse enkelte detaljer som hadde blitt ufokuserte. er bedre å rive å bygge nytt, en å lappe på gammelt. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner settings for, hm kan ha rett i det, men burde heller lagd noen forskjeller isåfall, siden helt lik bare nyere hadde ikke blitt så bra.... man har mange flere muligheter nå så tror ikke de hadde oversett noe, de må gjøre det grundig Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner CM fordi jeg stikker. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 banner settings fordi okei, ja jeg å, er sulten nå Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner sjokolademonsteret for random reason Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner The cruser fordi lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllloooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllll ttroll Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 banner fsx fordi NeedForSpeed:MW har kommet, og at jeg skal spille snart Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner Elc0m fordi navnet stjeler oppmerksomheten min. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner conversation for jeg slo meg idag. Helvettes is Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner the crusher fordi jeg jobbet i dag OD dagen:P Hmm, går det bra eller?? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 banner sjokolademonster for jada, bare noe små smerter i beina egentlig. Sikkert noe som går over etter et par uker. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner the crusher for okei, høres ikke godt ut, :// Ja det meste går over etter en stund Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner sjokolademonsteret for om jeg først slår meg så slår jeg meg Husker den gangen jeg sklei ut med sykkel på asfalten. Helt glatte dekk, kom inn i svingen i ca 45-50km/t, og så sklei jeg ut. Gikk rett i bakken, skrapa opp høyre arm og bein. Det gjorde vondt! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner the crusher for oii, må passe på vettu Men ser du har det ganske bra nå da så det er jo egentlig det viktigste Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 banner sjokolademonsteret for haha Har du noen gang krasjet med en sykkel (ikke motorisert) i ca 70km/t? Det gjør vondt! Den farta er enkel å nå med ordentlig sykkel og bakke Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner the crusher for Nei, har ikke det i så høy fart, men har hatt den farta da (: Men heldigvis uten å krasje Ja er det, om man har racer Det kan jeg tro, vill helst ikke opleve det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå