Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Banner the crusher fordi..... hmm, ja ser det står på stemmer det Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 banner sjokolade for arduino FTW! Lenke til kommentar
settings Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Banner crusher fordi jeg er sleten. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Banner settings for hvorfor?? Vært og trent?? Jeg er ikke det nå lengre (: Lenke til kommentar
settings Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Banner CM for å tro at jeg trener. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Banner settings for hmm, okei, hvorfor er du så sliten da ?? (: Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Banner chocolate-smallmonster Fordi jeg troller folk The cruser? orker du og analysere en crash dump? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 banner fsx fordi bare om det er en halv fil. Lenke til kommentar
settings Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Banner den over meg fordi jeg glemte å se hvem jeg skulle banne Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Banner settings fordi, jeg legger meg nå, god natt alle sammen Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner CM fordi dagens første bann. og for at jeg har henta skiltene Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner settings for grattis Digg det Jeg kom tidelig hjem idag siden var på jobb for OD dagen istedenfor skole Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Banner CM fordi jeg jobber hjemme jeg... - Vi må huske på at bak oss er det en generasjon som har blitt fostret opp på serien «Clonewars» som er dagens barns inngangsport til Star Wars-filmene - og det er her de store pengene ligger - i barnekullene, fortsetter han. fuck that, barnefilmer? Endret 1. november 2012 av settings Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner settings for hmm, ser ikke clonewars, men tror ikke allt er beregnet helt for barn.... Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner CM fordi "ser ikke clonewars"... Det er krav om å ha sett IV, V, VI deretter I, II, III de andre tillegseriene er ikke så viktig. poenget mitt var at hvis disney skal lage barnefilm av star wars kommer de til og ruinere alt. Jeg håper disney ikke tråkker i salaten, lager noe grovt nok, med skikkelig arbeide. at det ikke blir en disney film rett og slett. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Banner settings for Okei, ja håper ikke jeg heller... Okei, hmm skal see dem da kanskje om det er et krav Liker best star wars, og tror clone wars er en barne versjon av det, men ikke sikker, for som sagt har jeg ikke brydd meg enda... men lillebroren min snakker om det hele tiden. Ja, tror de er smarte nok til å ikke gjøre det Endret 1. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner CM fordi husk og se filmene i rekkefølgen de ble laget. først iv. så v så vi. deretter i ii iii. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner Settings for ja okei Det er jo samme rekkefølge som star wars er det ikke?? Så clonewars er barne versjonen av star wars?? Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 banner CM fordi min feil, trodde du sa du ikke hadde sett filmene... Clonewars er ikke noe viktig tror jeg. Clonewars er vel en forklaring/utdyping på en av krigene? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Banner settings for oja, jo har sett star wars Men clonewars har jeg ikke sett.... Jo kan hende det er det, men vet ikke... tror har hørt noe sånnt ja (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå