Chocolate-Monster Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner the crusher for, Okei....hva skjedde med den da?? Tror jeg hadde funnet meg reserve til den nye kommer Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner monster for den gikk noen turer i gulvet på jobb idag. Så nå er ikke bare glasset knust. Glasset har vært knust siden april-mai engang i år, men nå har skjermen gått også.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner the crusher for.... okei... det er jo smart med en jobb mob på jobben da (nå hørtes ikke det ut som det var det da ) Kan jo kjøpe en billig jobb mob og så en ordentlig, da skal vel den riktige leve lengre Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 banner monster for ifølge netcom så skulle Samsung Galaxy xcover "Tåle det meste". Ikke pokker om den gjør. Trenger kamera på jobben, har en billig jobb telefon som jeg bruker på europris Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner the crusher for hmm burde nok stole på deg selv og det du mener Netcom sier så mye rart NEida Holder på å fikse noe for søstra mi Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner monster for netcom, de sier faktisk mye rart... Det er fakta. du er snill du som fikser ting for søstra di Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner Crusher fordi jeg har gode 4-5 timer i powernap. digg fordi jeg ikke har så vondt i ryggen lenger, ikke digg fordi jeg kommer til å slite med å sove igjen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Bannersettings for det er bra Jeg er happy igjen (: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 banner monster for jeg burde legge meg... Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 banner CM for å skrive smilies feil. (: har aldri, og vil aldri funke. er riktig. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner settings fordi jeg skriver disse (: når jeg ikke vil de skal se sånn ut Vareierer litt vettu Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner Chocolate-Monster for digger denne :w00t: :w00t: Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner crazylazyboy for ja, den er digg...... synd de ikke har den på skype.... :// Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner CM fordi setter du smilet ditt i panna oppned hvis du ikke liker trynet ditt? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner settings fordi det var en komentar som var for smart for hjernen min Gjør ikke det nei men sur smily er Denne er glad og denne å (: Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner CM fordi det snør ikke Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Banner conversation for jeg vil ikke sove nå, men har uansett imgen å snakke med, som vanlig Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Banner the crusher for hmm du kunne snakket med meg... men jeg skal legge meg nå, :// conversation: for ikke her heller lengre...... Men er egentlig bra, siden er for varmt enda, så hadde bare blitt slapps/sludd..... Men i desember er det bare for snøen å komme Endret 29. oktober 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 banner monster for jeg tror jeg må la pc'n stå på 24/7, siden det er så sabla kaldt på rommet mitt hele tiden Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Banner the crusher for å? Varmer den så mye da?? :O Tror det hadde vært bedre latt panelovnen stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå