Hayabuuza Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Banner Chocolate for i wish Blir nok det etter juletider, men er xbox atm Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Banner Hayabuuza fordi okei, det er jo chill det å da Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Banner CM for hhehe Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Banner Conversation for å være raskere enn meg Choco: jaas, men er aaaaaaaaaaalt for mange casual-gamers. Hvis jeg gamer tdm på cod, jeg får 2-4 i kd, og taper matchen. Blir for kjipt as Endret 20. oktober 2012 av Hayabuuza Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Banner conversation fordi skal ikke du legge deg da?? Neida Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Banner CM for nei Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Banner Con fordi stempel og syll er halvskjært. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Banner settings fordi okei, Endret 20. oktober 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Banner det hjertesløse mostret fordi det er IKKE Banner Crazylazyboy fordi jeg glemte å banne http://mcsiden.no/vi...php?f=17&t=5158 Der er den. Synes jo den er dritfet, men er litt for liten for min del. Vil heller ha supermotard, og muligens totakt dæven for en sykkel. kjenner til følesen av at ingen kjøper. tror egentlig MC markedet er stillestående right now. legger merke til skolen at det ikke er så mye nye sykkler hele tiden (det var det i fjord) Endret 20. oktober 2012 av settings 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Banner settings for ja en syykt nice sykkel Har du lett du eller?? (: Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Banner CM for å ikke reagere på å bli kalt hjertesløs. Har en sleten Aprilia RS 97 mod som ikke går enda. Desverre kan gjør det vondt i ryggen etter kort tid på liggesykkel. Skal skaffe meg en yamaha TDR tenkte jeg. men som sakt står markedet stille, og jeg er blakk. Skal legge ut DT'en, RS'en og firhjulingen(denne til våren) å se hva jeg ender opp med. Er så proff at jeg for øyeblikket har 3 kjøretøy som ikke går. DT'en skal gå snarest, så firhjulingen. til slutt kommer Apriliaen. føler jeg babler nå. fingra er ikke helt med heller, men hjernen er faktisk i full gang med tenking, planer og metoder på alt sammen samtidig. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 banner settings fordi, okei nå skal jeg prøve å bry meg om å bli kalt hjerteløs Oii, det var mye du skre, okei...haha (: digg det da Okei (: jeg har ingen.... Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Banner CM fordi noen ganger ønsker jeg det jeg også. de dra noe inn i helvete mye penger når noe ryker. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 banner settings fordi ja kan tro det....:oo men man får jo en del stippend da, og også kan man jobbe litt imens.... Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Banner CM fordi jeg får bare utstyr jeg. og pga ryggen min klarer jeg ikke både jobb og skole Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Bannes settings fordi... okei, nja det gjør jeg å.....:/ hadde fått grunnstipend, men foreldrene mine tjente 10.000 for mye elleno...... -.- Okei.... den er kiip da... men om du selger alle får du sikkert råd til en chill en da Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 banner CM fordi bror mi eier DT'en, han skal ha 17 for den, så får jeg resterende over det. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 banner settings fordi okei, sorry at jeg er for trøtt eller dum til å ikke skjønne hva du mener med "resterende over det???" Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvis jeg selger sykkelen for 19 000, får jeg 2000 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 banner settings for okei, ja skjønner nå Takker (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå