Conversation Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Banner settings for hva er det du forventer av meg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 haha, tror han mente meg Banner conversation fordi hun spørr på tråden Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Banner monster for min modifiserte rc bil går som pokker Lenke til kommentar
settings Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 banner crusher fordi jeg hater rørleggerting. @ Conversation og Chocolate-Monster - jeg ga egentlig en utfordring til hvem som helst til å løse mine problemer. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Banner settings fordi jeg elsker lyden på mamma`s Golf http://youtu.be/rLTbomwDuyc Endret 11. oktober 2012 av Spritty Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Banner C fordi kaskje du er smartere en meg? selv om jeg betviler at du kan koble dritten bedre en meg. Hvorfor kan ikke levrandører holde seg til boka og levere med bruksanvisning/ koblingskjema/ delenavn? sitter her med 30 umerka deler som skal bli til vannbåren gulvvarme. og ja, jeg tror/ vet det er leifer i teksten. Hmm, jeg går fortsatt Vg1 så kan ikke hjelpe stort...:// Hmm litt rart, men kanskje fordi produsenten vill at du leier en arbeider i tillegg elleno Du kan jo se etter bruksanvisning på nettet eller på youtube, siden du har jo sikkert navnet på modellen Banner deg fordi du har et problem (som heller ikke jeg kan hjelpe deg med) Lenke til kommentar
settings Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 banner crusher fordi jeg likte den jeg også Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 banner settings for hva er det som står i siggen din? er det ringenes herre språk? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Banner Tsjuden for å ha et bilde fra sekstitallet. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Banner spritty fordi han har samme tekst på bilde som nickname Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Banner Chocolate for å glemme å banne i stad Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Banner spritty fordi jeg likte blåfargen på profilbildet Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Banner chocolate-monster for deg har jeg ikke sett her før Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Banner tsjuden så han skal se meg Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) banner choc for altså jeg hadde jo sett deg før da jeg skrev den posten. ett sekund siden er jo også før Endret 11. oktober 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 haha, banner tsjuden for å holde en samtale Lenke til kommentar
settings Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) banner svikeren fordi han bytta avatar *slår hardt i magen* slem tsjuden! og det er fra ringenes herre ja. Chock - var iriterende lite merking på ting, men har funnet ut av det nå. sender vannet fra en 2 veis ventil til pumpa til en termostat som regulerer varmen. deretter sender jeg vannet igjennom en tings med luftemulighet og en byepass, deretter setter jeg en sperreventil før jeg kjører vannet i gulvet. på returen sender jeg vannet tilbake til vanntanken og det varmeste går tibake til toveisventilen i starten av lupen. mens resten av vannet kommer fra tanken. mangler en han-han ventil og 2 ventlier for å koble inn i vannkretsen. dette ble bare rart - hvis noen skjønte det, er det bra - hvis ikke, drit i det. banner chock fordi du lager feilbann her, og fordi det er ikke du som er svikeren. Endret 11. oktober 2012 av settings Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) banner settings for au! Endret 11. oktober 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) banner tsjuden fordi han sa au! Og svarte før meg.... :// haha Endret 11. oktober 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
settings Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 banner chock fordi tsjuden fortjener juling. For all fremtid skal du vite at det er helligbøde å bytte avatar. det burde straffes med steining med mindre man har en meget god grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå