Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner C fordi kaskje du er smartere en meg? selv om jeg betviler at du kan koble dritten bedre en meg.

Hvorfor kan ikke levrandører holde seg til boka og levere med bruksanvisning/ koblingskjema/ delenavn?

sitter her med 30 umerka deler som skal bli til vannbåren gulvvarme.

og ja, jeg tror/ vet det er leifer i teksten.

Hmm, jeg går fortsatt Vg1 så kan ikke hjelpe stort...:// Hmm litt rart, men kanskje fordi produsenten vill at du leier en arbeider i tillegg elleno :p:D

Du kan jo se etter bruksanvisning på nettet eller på youtube, siden du har jo sikkert navnet på modellen ;)

Banner deg fordi du har et problem (som heller ikke jeg kan hjelpe deg med) :p

Lenke til kommentar

banner svikeren fordi han bytta avatar *slår hardt i magen* slem tsjuden!

og det er fra ringenes herre ja.

Chock - var iriterende lite merking på ting, men har funnet ut av det nå.

sender vannet fra en 2 veis ventil til pumpa til en termostat som regulerer varmen.

deretter sender jeg vannet igjennom en tings med luftemulighet og en byepass, deretter setter jeg en sperreventil før jeg kjører vannet i gulvet.

på returen sender jeg vannet tilbake til vanntanken og det varmeste går tibake til toveisventilen i starten av lupen. mens resten av vannet kommer fra tanken.

mangler en han-han ventil og 2 ventlier for å koble inn i vannkretsen.

dette ble bare rart - hvis noen skjønte det, er det bra - hvis ikke, drit i det.

banner chock fordi du lager feilbann her, og fordi det er ikke du som er svikeren.

Endret av settings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...