The Crusher Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 banner settings for den ene hdd'en min er på vei til å dø Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 banner crusher fordi akurat nå kan jeg gjerne dø, orker ikke mandag igjen. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Banner settings fordi kan noen her noe om scootere? :-) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 banner mac for jeg har ikke peiling, men hva er problemet? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Banner Crusher fordi Hei!Har en Peugeot V Clic som jeg driver å pusser litt på :-) Har lagt merke til at hvis man tar frambremsen og slipper den langsomt, så blir den stående i en slik en posisjon at bremselyset står på. Man må dytte den de siste millimeterne for at lyset skal gå av. Når man slipper den kjapt(noe jeg neppe kommer til å gjøre ), så slukkes lyset som normalt og hendelen går tilbake i "standard" posisjon. Noen som vet hva det kan skyldes, og om det er enkelt å fikse for en nybegynner? :-) Takker så mye på forhånd! Endret 13. september 2012 av Spritty Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 banner spritty fordi du kommer hit å fikser moppa, jeg fikser skrotern - deal? det som er feilen hos deg er at det er en fjør eller noe på hendelen som ikke er helt god, så den gir ikke nok motstand. hvorfor ikke slippe kjapt? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 banner settings fordi da flyr man bakover med en gang i en bakke? Moppa?? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 banner mac for å fly bakover i en bakke Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 banner crusher fordi spritty, gi bunn fitte så slipp forbrems. ingen bakoverrulling da... moppe, moped, knallert, wannabe motorsykkel, dritthaug. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Banner settings fordi har ikke tenkt til å rive stykker clutchen heller Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 banner spritty fordi du er overbeskyttende og uvitende. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Banner settinga fordi du er røff og ikkje hensynsfull Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Banner Spritty fordi ingen har bannet siden i går kveld Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 banner spritty fordi lille storesøster flytter ut og jeg prakker på mest mulig jeg vil ha ut av huset Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Banner settings for å behandle søsteren sin som en søppelbil Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Banner mac fordi random grunn Lenke til kommentar
settings Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 banner crusher forbi mopeden er trimma uten at jeg gjorde noe som helst Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 banner settings for her var det stille Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Banner Crusher fordi ja. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 banner mac for å være her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå