Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

banner for nesa nuffe fordi du kalte meg for joeyvennen og fordi ja jeg spiller enda litt wordfeud, pleier som regel aldri å tape i det :) bruke tabletten min som regel bare til wordfeud :p

Banner Joeyvennen min for da må du spille med meg altså for jeg har spilt bare i bitelitt over ei uke så jeg er skikkelig dårlige. Finn meg da :D Jeg kaller meg Påseline

Lenke til kommentar

banner settings fordi jeg ser frem til å gå på premieren på the dark knight rises ikveld! :D

Banner Joeyvennen min for da må du spille med meg altså for jeg har spilt bare i bitelitt over ei uke så jeg er skikkelig dårlige. Finn meg da :D Jeg kaller meg Påseline

will do that når jeg kommer hjem fra jobb ;) fant ut at wordfeud fikk mobilen min (htc sensation) til å bare skru seg av randomly så nå funker det etter jeg fjernet det, har en tablet hjemme derimot som ikke klikker pga det :) heter tommhans der forsåvidt just as u know.

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Banner topvulture fordi uff da,min gjør ikke det.. Men jeg er litt sur fordi folk ikke har godtatt invitasjonen min eller ikke har giddi å avslått den så alle mine 30 invitasjoner er brukt opp så ejg får ikke invitert fler søren å :( så du må nesten invitere meg :)

Banner Joeyvennen fordi jeg er veldig glad i deg uansett å savner sms fra deg! Å Spritty HEI spiller du også wordfeud vennen min? :):wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...