The Crusher Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Banner top for det ble feiret igår Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 banner crusher fordi jeg er enda redusert Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Banner Joeyvennen for er det noen av dere som spiller wordfeud eller? Lenke til kommentar
settings Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 banner nesa fordi ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Banner settings for Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) banner for nesa nuffe fordi du kalte meg for joeyvennen og fordi ja jeg spiller enda litt wordfeud, pleier som regel aldri å tape i det bruke tabletten min som regel bare til wordfeud Endret 23. juli 2012 av topvulture Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Banner top for buss er kjedelig Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 banner for nesa nuffe fordi du kalte meg for joeyvennen og fordi ja jeg spiller enda litt wordfeud, pleier som regel aldri å tape i det bruke tabletten min som regel bare til wordfeud Banner Joeyvennen min for da må du spille med meg altså for jeg har spilt bare i bitelitt over ei uke så jeg er skikkelig dårlige. Finn meg da Jeg kaller meg Påseline Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Banner nesavennen min fordi jeg spiller ikke det spillet Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Banner joeyvennen fordi det er dårlig gjort Å topvulture for unnskyld vil du legge meg til da? jeg får ikke lagt til fler fordi det ligger invitter på vent som folk ikke gidder å fjerne så du må invitere meg å nicket er Påseline Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Banner Nesa fordi hei Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Banner mac for nesavennen min sier det er dårlig gjort av meg å ikke spille det spillet ;( Natta, opp tidlig.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 banner knusern fordi om man bare kunne sove. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 24. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) banner settings fordi jeg ser frem til å gå på premieren på the dark knight rises ikveld! Banner Joeyvennen min for da må du spille med meg altså for jeg har spilt bare i bitelitt over ei uke så jeg er skikkelig dårlige. Finn meg da Jeg kaller meg Påseline will do that når jeg kommer hjem fra jobb fant ut at wordfeud fikk mobilen min (htc sensation) til å bare skru seg av randomly så nå funker det etter jeg fjernet det, har en tablet hjemme derimot som ikke klikker pga det heter tommhans der forsåvidt just as u know. Endret 24. juli 2012 av topvulture Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 24. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2012 Banner topvulture fordi uff da,min gjør ikke det.. Men jeg er litt sur fordi folk ikke har godtatt invitasjonen min eller ikke har giddi å avslått den så alle mine 30 invitasjoner er brukt opp så ejg får ikke invitert fler søren å så du må nesten invitere meg Banner Joeyvennen fordi jeg er veldig glad i deg uansett å savner sms fra deg! Å Spritty HEI spiller du også wordfeud vennen min? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2012 banner nesavennen min for jeg tror det er første gangen jeg har brukt telefonen min til å sende en melding på over en måned. Hater å få små glasspartikler/glasskår i fingrene av telefonen min. Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 banner crusher for å knuse telefonen hans Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Banner settings for å ikke spille wordfeud med meg å banner topvulture for å IKKE ha invitert meg ennå Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) banner nesa fordi jeg var dessverre bare hjemme i 10 minutter i går og forsov meg nesten til jobb idag men skal adde deg snart(det vil sli når jeg kommer hjem fra jobb som jeg slutter på om en time) sorry for the wait Endret 25. juli 2012 av topvulture Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Banner top fordi du burde legge deg tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå