settings Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Banner Sturla fordi da var man ferdig med norsk stil gjett sangen. - Eclectic Introduction - Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gye gye gye gyeeeeuw. Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gyuh nyi nyi nyi nyiiii nyao ni ni ni. Aeg eh euf, gyah, ah, yef, yaaiooiiiiinaaiiooneueuaodeh. Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gye naowenyeeehuh. Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gyuh nyi nao seddedum. Aeg eh euf, gyah, ah, yef, giaoaiosoiiiiinaaiiooneueuayewnudeh. - Eclectic Breakdown - Verse 1 Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gye naowenyeeehuh. Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gyuh nyi nao seddedum. Aeg eh euf, gyah, ah, yef, giaoaioseoiiiiinaaiio - Call 911 now! BWUY YOH. GWEEEH nyen nyun nyon, GWEEEH nyen nyun nyon, NYIOAM. BWUY YOH. GWOH nyeh nyeh nyeh, GWOOOOP GUHWEEEE-YOOOOO. GWEEE nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee NYIOAM. GWEE GWOOOOHOOH nuh nuh nuh, gwish gwash, you gah uh jah! BWUY YOH. GWEEEH nyen nyun nyon, GWEEEH nyen nyun nyon, NYIOAM. BWUY YOH. GWOH nyeh nyeh nyeh, GWOOOOP GUHWEEEE-YOOOOO. GWEEE nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee NYIOAM. GWEE GWOOOOHOOH nuh nuh nuh, gwish gwash gwilla bah. BWUY YOH. Bwohhhh widdle da widdle do woodley widdledy wawww weeeeh. Gritchlew, WEUUUUW, GWAAH GWOOH GRAW GRIH GRIH GRIH GREUUUUW. GWEEE nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee REHHH sheww. (Bwohhhh widdle da widdle do woodley widdledy wawww.) Geh geh geh GUHWEEEE EH nuh nuh nuh, gwish gwash, you gah uh jah! BWUY YOH. Bwohhhh widdle da widdle do woodley widdledy wawww weeeeh. Gritchlew, WEUUUUW, GWAAH GWOOH GRAW GRIH GRIH GRIH GREUUUUW. GWEEE nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee REHHH sheww. (Bwohhhh widdle da widdle do woodley widdledy wawww.) Geh geh geh GUHWEEEE EH nuh nuh nuh, gwish gwash, you gah uh jah! - Eclectic Interlude - Verse 1 Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gye naowenyeeehuh. Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gyuh nyi nao seddedum. Aeg eh euf, gyah, ah, yef, giaoaioseoiiiiinaaiio - Call 911 now! BWUY YOH, GWEEEH nyen nyun nyon, GWEEEH nyen nyun nyon, NYIOAM, BWUY YOH, GWOH nyeh nyeh nyeh, GWOOOOP GUHWEEEE-YOOOOO, GWEEE nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee NYIOAM, GWEE GWOOOOHOOH nuh nuh nuh, gwish gwash, niaoom unna ninny knee. BWUY YOH. GWEEEH nyen nyun nyon, GWEEEH nyen nyun nyon, NYIOAM. BWUY YOH. GWOH nyeh nyeh nyeh, GWOOOOP GUHWEEEE-YOOOOO. GWEEE nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee NYIOAM. GWEE GWOOOOHOOH nuh nuh nuh, gwoh shehnaaahhh. BWUY YOH. Bwohhhh widdle da widdle do woodley widdledy wawww weeeeh. Gritchlew, WEUUUUW, GWAAH GWOOH GRAW GRIH GRIH GRIH GREUUUUW. GWEEE nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee REHHH sheww. (Bwohhhh widdle da widdle do woodley widdledy wawww.) Geh geh geh GUHWEEEE EH nuh nuh nuh, gwish gwash, you gah uh jah! BWUY YOH. Bwohhhh widdle da widdle do woodley widdledy wawww weeeeh. Gritchlew, WEUUUUW, GWAAH GWOOH GRAW GRIH GRIH GRIH GREUUUUW. GWEEE nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee REHHH sheww. (Bwohhhh widdle da widdle do woodley widdledy wawww.) Geh geh geh GUHWEEEE EH nuh nuh nuh, gwish gwash, you gah uh jah! Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gye gye gye gyeeeeuw. Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gyuh nyi nyi nyi nyiiii nyao ni ni ni. Aeg eh euf, gyah, ah, yef, yaaiooiiiiinaaiiooneueuaodeh. Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gye naowenyeeehuh. Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gyuh nyi nao seddedum. Aeg eh euf, gyah, ah, yef, giaoaiosoiiiiinaaiiooneueuayewnudeh. - Eclectic Outro - Endret 13. mai 2012 av settings Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Banner settings for daføq? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Banner sturla for god morgen Hvor stakk Crusher ? Han stakk ikke, han er jo her i tråden Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Banner sturla for god morgen Hvor stakk Crusher ? Han stakk ikke, han er jo her i tråden Banner crusher for der var du tilbake Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Banner hunterra for å være min avatarbuddy Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 banner sturla for selvsagt er jeg tilbake, hunterra. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Banner Crusher for takk, det har vært en tung tid uten deg Endret 14. mai 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Banner hunterra for å redigere inlegget sitt Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 banner sturla fordi crusher er tilbake noen her inne som vil gjøre leksene mine? Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Banner settings for nei takk. Har mine egne.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 banner sturla for det lukter brent Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg banner The Crusher fordi jeg er nysgjerrig på hvorfor det lukter brent. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Jonazzz fordi at promp+lighter+bannetråden = Brent lukt! Inskild Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 banner hunterra for vi svei av noen motstander xD Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Banner crusher for at trærne ligger på veien...bokstavelig talt! Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 banner sturla fordi han ikke vil gjøre leksene mine Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Banner settings for lykke til med gloseprøve di Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 banner sturla for jeg får kankje 2 stykk arduino denne uka Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Banner crusher for å ha gjort at pcen min ikke vil starte... Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Banner Sturla fordi eg vurderar å byrje å skrive nynorsk, nynorsk ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå