SturlaTheZombie Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Banner settings for slutt dette: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Er veldig plagsomt på mobil... Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg banner mr. Zombie for at han ble plaget. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 banner al capone fordi jeg skal slutte med zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Banner settings for ooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå Derp Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg banner Sturla for å sitte på Diskusjon.no på mobilen. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 banner jonazzaz fordi jeg gleder meg til den 23 juni Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Banner settings for har fransktentamen i morgen > Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg banner Sturla fordi Fransk er noe horrible greier, har fremdeles mareritt fra min Fransktentamen i 10. klasse. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 banner jonazzaz fordi jeg fikk to'er med glans på min spanskmuntlig... starta med å komme 30 min forsent. deretter bare stamma jeg. skuffa virkelig, hadde jobba som en gud i evigheter. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg banner Settings for bra innsats med dårlig resultat, kjenner meg altfor godt igjen i den. Forresten, hva skjer 23. Juni? Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 banner jonazzaz fordi den 23 er sommerferien igang Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 banner jonazzaz fordi den 23 er sommerferien igang Jeg banner Settings fordi jeg er ferdig med skole 15. Juni. Bare en haug ved viktige eksamener igjen, hade VGS! Håper jeg står i matte så jeg slipper å gå om igjen, oh god. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 banner jonazzaz fordi jeg skal jobbe de to siste ukene av skoleåret håper jeg Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 banner jonazzaz fordi jeg skal jobbe de to siste ukene av skoleåret håper jeg Jeg banner Settings fordi jobbing er god graut. Er Glimti eller Nesa Til Nuffene rundt her i bannetråden lengre? Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 jeg banner jonas fordi det er en stund siden jeg har hilsa på dem nå Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg banner Settings fordi du kanskje er den nye bannekongen? Jeg bytta en gang navn til BanneKongen for å avgjøre en gang for alle hvem som er bannekongen. Angra sårt på det når jeg fant utav at jeg måtte vente ~6 månder eller noe for å bytte tilbake. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 banner jonas fordi jeg tror jeg nermer meg prins nå, midlertidig er det jeg som leder an, men det kommer fort andre Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg banner Settings fordi jeg har tape rundt fingern jeg ikke får av... Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 banner jonas fordi legg deg Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Jeg banner Settings fordi jeg lurer på hvorfor jeg skal legge meg, mens du skal sitte oppe. Jeg er eldre enn deg, du kan legge deg. Endret 8. mai 2012 av bruker-141017 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå