GreenRay Skrevet 29. april 2012 Rapporter Del Skrevet 29. april 2012 banner settings for å ha samme kompetanse som meg Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. april 2012 Rapporter Del Skrevet 29. april 2012 banner greenray for og være min likemann Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Banner settings fordi da må jeg dessverre erklære deg blind, hvis du ikke ser forskjellen. Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 banner spritty fordi det er ikke så store forskjeller. kanskje i navnet. derp.greenray.avi eller derp.blueray.avi Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Banner settings fordi jeg blir derp.fking.crazy av at alle sier derp Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 banner mac for fuck this shit Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 banner crusher fordi derp herp. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Banner settings fordi fuck yeah Fant laderen min igjen, som jeg glemte på skolen i går Noen hadde koblet den til en skole-PC... så... hvis noen spør om hvorfor PC`n er svidd pga overspenning så vet jeg ingenting Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Banner mac for her har vi satt opp noen rgb leds i vinduet fra grupperommet inn til klasserommet xD Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 banner crusher fordi jeg klarer ikke matte lenger, sansynlighet, et tema jeg fikk 6 på barneskolen, helt tomt i skallen min nå Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Banner settings og forsåvidt alle andre over her for å ikke kommentere innlegg nr 110000 Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 banner ayb fordi jeg sparer meg til nr 111111 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 Banner settings fordi jeg nå hører på "Derp, derpeti derp" Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 6. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Banner neblix for jeg hørte på den i ni timer, 59 minutter og 59 sekunder Endret 6. mai 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Banner Sturla for å være en zombie. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg banner Jonazzaz for overdreven bruk av bokstaven "Z". Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg banner Al Capone fordi jeg er fult klar over det. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Banner janazzzzzzazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz fordi skal man overdrive, så skal man overdrive Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg banner Settings for å lage Z'er til utsiden av div'en. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 banner jonazzaz fordi jeg legger så mange Z'er jeg vel der zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå