SturlaTheZombie Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Banner settings for på iPhone kan man ha et ordentlig deksel og den tåler alt. Dessuten MÅ man ikke slippe mobilen sin på bakken hele tiden Jeg selv har iPhone og mista den i bakken mange ganger.Begge veier. Ute og inne. Ingen skade skjedd. Nå har jeg kjøpt ordentlig deksel da, så nå er jeg trygg ;=) Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 banner sturla fordi FANBOY!(eller girl) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Banner crusher for da har de bryr det som unnskyldning for å få andre til å tro på dem når de egentlig mistA den på bakken uten deksel banner settings for nå tar du feil. Det skjer faktisk, jeg kødder ikke. Har sett det selv. Og å måtte kjøpe deksel til telefonen er en ekstrautgift som ikke bøær være nødvendig for at telefonen skal være hel. For at en crappohne skal være hel så må man visst kjøpe deksel... Endret 23. april 2012 av The Crusher Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 banner crusher for da tok jeg feil da??? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 banner settings for siden du var over meg skrev jeg ditt brukernavn. Var ikke du som tok feil, var han jeg siterte som tok feil Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 banner the crusher fordi jeg lo godt når jeg hunterras post Bannet jaricho fordi jeg var på en resturant i Manchester igår kveld og gjett hva jeg fikk se ?? Jeg såg bildet til topvulture på bar-veggen. Hahah, så sykt bra jeg er kjendis her i england vet du ^^ Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 banner topvulture fordi jeg ikke klarer å tenke når jeg har vondt, og jeg har vondt nå. klarer faen ikke fikse moppa Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Banner settings for å ikke være bilmekaniker Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Banner spritty for hei på deg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 banner sturla for da var dekk på bilen byttet. Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Banner The Crusher fordi jeg har lagt om for lenge siden Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 banner XAndy for jeg bytta på muttern sin bil. Kankje det blir noe mere øvelseskjøring på meg ettervert også. Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Banner The Crusher siden jeg ikke kan øvelseskjøre før i september.. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Banner andy for da er det bare å vente da selv om venting er kjedelig. Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 banner sturla fordi den hælveteas skrotpeden faen ikke vil starte. har en trang til og ta økså og kjøre tvers igennom den late dritten. faen heller. SKYT MEG!!! Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Banner settings for hvor er det du bor? Tar med hagla i morra Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 banner sturla fordi østfold Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Banner settings for ok den er grei. Da får du ønsket ditt oppfylt i morra kommer rundt middagstid Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 banner sturla fordi da har vi en deal da Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Banner settings for kan hende jeg blir litt forsinka :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå