settings Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 banner spritty fordi jeg drømte mye digg, men klarte ikke like det fordi i alle drømmene hadde jeg hull på venstre storetø, og det lå noe skitt der som ikke gikk bort uansett. tror det er første gang i en drøm at jeg skyter meg selv uten at det gjør noe... Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 (endret) banner settings fordi jeg er skuffa over at 14 stk ble tatt med narko på TG :O Endret 6. april 2012 av topvulture Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 banner topvulture fordi forventa nesten det. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 banner settings fordi det var dritgøy å spill DnD igår! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Banner topvulture for Joey???? Har du glemt statusen vår??? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Banner nesavennen min for jeg har ikke det nei, har bare ikke hatt tid nå i det siste. Beklager Men vet dere hva? JEG VANT!!! Masse stuff Endret 7. april 2012 av The Crusher 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 banner the crusher for å vinne enda mer ting, hvordan har du vunnet dem og hva har du vunnet? Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 banner topvulture fordi jeg fikk så vondt i ryggen at jeg dro hjem fra hytta Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 (endret) banner settings fordi helvete igjen så ender jeg opp med over 4 tequila shots og er drita full, ender vel opp sånn imorgen også når jeg må ut på bursdag til dama til min flatmate! Endret 8. april 2012 av topvulture Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 banner settings fir jheg syns du skreiv på fb at du ikke liker lhytte jeg eller at halvparten er i sverige å resten på hhytta å du er alene Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 banner nesavennen min for jeg sitter på tg nå Er digg egentlig Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 banner crusher fordi, god natt det nytta ikke å spill mw3 fullstendig drita på denne tiden av døgnet! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Banner apekatt fordi Battlefield 2 er et av de beste MP-spillene laget! Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 banner stian fordi jeg er enig i den. mine beste minner fra gaming var BF2, kun spilt på lan og hos onkelen min. kunne faen ikke en dritt, tapte mot boter men det var utrolig morro Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Banner settings fordi BF2 er nostalgien selv! Hender faktisk at jeg spiller det av og til enda, selv om jeg har BF3! Og helikopter, fy pokker så gøy det er! Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 flyndretryne evnukkpølse svineøgle 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 banner branneren fordi ? nesa - liker hytta jeg, men alle andre dro lenge før oss. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Banner settings fordi er alle her inne venner på Facebook ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 banner hunterra for jeg var jammen heldig med premiene mine på TG Corsair AX 1200W, 2x XFX Radeon HD 6670, Razer Orca, Logitech G9x MW3 edition, Silverpower SP-S650 650W, og noe annet random stuff, som limited edition musmatter og slikt. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Banner joyevennen for sweet Sende noe av det til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå