settings Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 banner topvulture fordi jeg fant ingen bra som funka. så fikk jeg noen CD'er av onkelen min som var stjålet koden fra. prøvde og få de til, men det er en sånn bedrift greie, så de er bunnet til en type koder. skulle egentlig bruke videre den jeg hadde på acer'pcen men de skulle brått ha 500 kroner for at jeg skulle bytte HD. så ble til slutt til at jeg bare bruker prøvevisjonen av win 7 pro(tror jeg) Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Banner settings for å være i gråsoner Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 banner crusher fordi det jeg har gjort nå er fult lovlig.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 banner settings for enten har hovedkortet gått, ellers så har skjermkortet mitt gått... Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 banner crusher fordi den er sur, og nå rett før TG, har du erastattning? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 banner settings for jeg er endelig ferdig med rapportene Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 banner topvulture fordi gratulerer Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Banner settings for jeg også vil si grattis. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 banner thypthon fordi jeg vil til vikingskipet Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 banner settings fordi når starter tg egentlig? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 banner topvulture for imorgen klokken 09.00 Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 banner crusher fordi da skal jeg titte litt på vikingskipet.no Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Banner settings fordi jeg skal gjøre det selv, pluss. Spille minecraft. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 banner thypton fordi jeg har ikke spilt minecraft på ett og et halvt år nå :O! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 Banner apeduden for Minecraft er gøy Synd serveren til Crusher ble griefa... Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. april 2012 Rapporter Del Skrevet 3. april 2012 banner hunterra fordi noen her som skjønner jenter? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. april 2012 Rapporter Del Skrevet 4. april 2012 banner settings fordi som regel er jenter ett mysterium, men trøst deg med de ser minst 10 ganger bedre ut i norge og er som regel mindre bitchy enn her borte i england! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2012 Rapporter Del Skrevet 4. april 2012 banner topvultre for ikke lenge til tg nå Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Rapporter Del Skrevet 4. april 2012 banner crusher fordi 41 min Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. april 2012 Rapporter Del Skrevet 4. april 2012 Banner settings fordi tg begynte for 5 min siden. Ha det moro! Jeg stikker opp på hytta;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå