fsx v1.1 Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Banner cruser for ingenting og tjene på kiwi idag Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 banner fsx for å bruke kiwi-garantien. Og at det ikke er lov med tnt på serveren til crusher Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) banner fsx fordi for og ikke tjene noe på kiwi crusher - sender du ip eller? men faen da hunterra! Endret 19. februar 2012 av settings Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 banner settings for å banne feil fyr Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 banner settings fordi skal prøve igjen imorgen på store kiwin! håper jeg finner noen øl bokser og snus som har gått ut på dato så jeg får tjent inn litt cash cruser sender du IP? Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 banner fsx fordi sånne tullinger som hunterra får meg til og feilbanne. 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Banner settings for å personangripe meg og såre mine følelser Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 banner hunterra fodi da får du for og snike i køen Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Banner settings for det gjorde du og fsx med meg igår Det var hevn, du har ingen unnskyldning.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Banner hunterra for det er ikke min server, men noen jeg kjenner sin. Men kan sende ip til dere når jeg får tid Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Banner crusher for ok, det skal ikke gjenta seg.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 banner hunterra for den er grei Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Banner Vennen min for når jeg blir mobba på pm å jeg rapporterer det fårj eg ikke noe svar på at det er ordna opp i Har ikke lyst til å være her lenger. Har lyst til å få sletta profilen min når jeg blir mobba. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Banner nesenuffen fordi h*n blir mobba og administratorene er "care" Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Banner Hunterra for det er ikke noe hyggelig. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Banner nesavennen min for å bli mobbet på et forum Er her for deg vennen min men tviler på at det hjelper å rapportere meldinger i pm.. Fikk som svar fra en moderator en gang at de aldri kom til å lese noens pm'er. Slik jeg forstod det så vil de neppe lese ved en eventuell rapport... Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Banner vennen min for det jeg fikk til svar av en moderator er atte jeg skulle helst rapportert det eller kontakte en administrator. Jeg har rapportert det å han sa at det skal gå. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Banner nesavennen min for daså. Da har de vel endret mening siden jeg snakket med de. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 Banner Vennenmin for detta var på 17 februar her om dagen altså. et ikke jeg kan ikke noe om det jeg derfor jeg spør om råd. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2012 banner nesavennen min for snakk med en administrator om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå