ColdCode Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Banner Crusher fordi jeg var på kjøreskolen i dag Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Banner mac for skjedde det noe spennende der da? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Banner Crusher fordi Læreren sa faktisk "Faen" noen ganger. Ikke fordi han var sur, men i sammenhenger som "Og du faen ikke la han tro at han kan slippe forbi." Var veldig morro. Gleder meg til å komme i gang med førerkortet Er til og med spise/røyke-pause der Veldig bra lærer og i rundt 50-åra som har holdt på i over 35 år. Nei, jeg røyker ikke Endret 7. februar 2012 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Banner mac for trafikalt grunnkurs eller? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Banner Crusher fordi ja Syk, så da stikker jeg i senga Sov godt alle sammen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Banner MAc for god bedring Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Banner Crusher fordi takk vært oppe siden 2 med hodeverk og kaldsvetting Blir nok hjemme i dag, gitt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Banner mac for det hørtes ikke bra ut nok en gang, god bedring God morgen Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Banner Crusher fordi god morgen. Hva driver du med? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Banner Mac for jeg holder på med PLS. Irriterer meg over at jeg ikke får koblet til pls'en med min pc men med andres går det. Samme settings til og med. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Banner Crusher fordi det skjønte jeg ingenting av xD Mye reklame det var på TV'n da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Banner mac for det skjønner fanken meg ikke jeg noe av heller Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Banner Crusher fordi Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Banner Mac for læreren kan ikke å bruke programmet vi bruker. Endret 8. februar 2012 av The Crusher Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 banner crusher fordi jeg må ha et 10minutters foredrag - men om hva??? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 banner settings for jeg har ikke peiling. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Banner Crusher fordi nok en gang tidlig opp om morgenen Godt og varmt her, da :wee:Pappa har fyrt siden 3 i natt Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Banner mac for god morgen. Hvordan er formen? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 banner crusher fordi trøtt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Banner settings for jeg sitter på skolen nå jeg. Basisistime, møkk kjedelig, men etterpå er det pfo med elenergi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå