settings Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 banner hunterra fordi den er for gammel spritty. desuten vil ikke programmene mine starte, får bare cmd-vinduet der koden gjentar seg evig. mye morsomere og lage et vindu som ikke kan lokkes:P sånn med ja/nei spm... Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Banner settings fordi da åpner du notepad, skriver inn msgbox "XXXXXXX" Så lagrer du som XXXXXXX.vbs Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Banner mac for hva skal settings lage? Kjenner en dud som er sabla god på visual basic Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Banner Crusher fordi tulleprogrammer, tror jeg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Banner mac for jeg har et cd-rom skript om du vil ha. Du får den ikke inn igjen før du avslutter skriptet Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Banner Crusher fordi nice. Men, husk, jeg bruker Mac Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Banner mac for samma det vel blah, begynner å bli lei denne saken, men skal jammen fullføre den! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Banner the crusher for å være lei denne saken Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Banner Hunterra fordi hvilken sak, Crusher? Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 banner spritty fordi det lurer jeg på og. skal lage programm som skrur av pc etter en hvis tid, eks 7200 sek(2timer) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Banner settings for i vbs eller bat? Spritty: Saken om læreren min og karakter. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Banner Crusher fordi ah... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Banner mac for å snakke med meg på skype Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 banner crusher fordi .bat er en type porgrammer i windows. brukes til og programere veldig enkelt, alle programmer og funksjoner i windows har et navn, programering i bat lar deg styre ting og tang, eks skru av pc etter 2 timer. eller (kanskje mest brukt) tullevirus - som shutdowns - noen tusen CMD vinduer. etc... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Banner settings for det vet jeg. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Banner the crusher for å være trøtt Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Banner the Crusher for å være trøtt og banne seg selv Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Banner Hunterra fordi i dag skal jeg på yrkesmesse i Kr.Sand Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Banner spritty for å gå på yrkesmesse Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Banner Hunterra for blaaaah. Så sabla kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå