The Crusher Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Banner settings for god morgen Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Banner Crusher fordi god morgen. Settings: Muligens. Umulig å spinne på bar bakke, men is går kanskje. Idk Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Banner mac for en venn av meg installerer openSUSE på maskinen sin. Måtte jo ha hjelp av meg Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 banner crusher fordi det er dritkaldt ute... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Banner settings for det synes ikke jeg Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 banner crusher for og ikke kunne føle kulde. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Banner settings for snart kino. Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 banner crusher fodi god natt... Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Banner settings fordi da var jeg ferdig med siste nynorsktimen på hele ungdomsskolen!!! Ikke si at det er nynorsk på videregående også? Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 banner spritty fordi ikke på TIP - men tror på almen... Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Banner settings fordi Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Banner Mac for vi har ikke nynorsk på elektro, men det er noen nynorske tekster vi har lest, men null stress. Kjedelig med oppgaver og når man ikke finner driver/firmware til det trådløse nettverkskortet for opensuse.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 banner crusher fordi sleten i kjeven, og så presser headsette på akkurat der det gjør vondt Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Banner settings fordi det er ikke noe problem å lese nynorsk - problemet er å lære det Skjønner ikke hvorfor vi skal lære det en gang. "De" forstår oss, og "vi" forstår dem like godt ville nå jeg si. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Banner mac for jeg tok meg en kjøretur til butikken og tilbake jeg Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Banner Crusher for å være tilbake Whazzup, Crusher`n? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Banner mac for nå har jeg akkurat spist og skal begunne å rydde rommet. Enn der? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Banner Crusher for å ikke bruke det freshe ordet "whazzup" Ikke så mye her, gitt. Varmer hjemmekinoanlegget med litt party musikk, sjeldent det blir brukt Ellers skriver jeg på iPaden min med et Aplle Bluetooth tastatur som jeg bestilte på søndag iPaden står i dock. Stråølende fornøyd! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 banner mac for jeg sitter i linux og prøver å finne ut av noen små feil.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Banner Crusher for å bruke fredagene til å løse problemer. Er jo nå du skal legge problemene bak deg Ha en fin kveld! Både du og alle andre som måtte besøke tråden! Endret 3. februar 2012 av Spritty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå