Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Crusher fordi ja.

 

"At a signing ceremony in Tokio, representatives from the European Union and 22 member states have signed the controversial ACTA treaty. Signatories include the UK, Austria, Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxemburg, Malta, Poland, Portugal, Romania, Slovenia, Spain, and Sweden. The five remaining member states -- Cyprus, Germany, Estonia Netherlands and Slovakia, are also expected to sign soon."

Muligens flere land som har signert enn det der. Så langt 22 så vidt jeg har lest. :(

 

Dette kommer til å bli dårlig for internett... Satt i fengsel for å sende en musikkstil til faren min på Mail, f.eks :(

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Banner Crusher fordi heldigvis har ikke Norge skrevet under, og ifølge noen kilder skjer det sannsynligvis ikke før 2013 :)

Men, dette viser jo hva som skjer når gamle gubber skal styre Internett, og hvor lett det er å få slike ting gjennom. Virker som de som har skrevet under bare ser de positive sidene og/eller ikke har kunnskap nok om nett. :(

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

banner meg selv fordi:

henta fra en diskusjon om artikkelen -

http://www.amobil.no/artikler/derfor_beholder_apple_skandalefabrikkene/106046

 

Alltid stusset over hvorfor Apple aldri kommenterer forholdene der nede, eller i det minste forsøker å gjøre noe med det, til tross for oppslag etter oppslag om dårlige arbeidsforhold.

 

Spesielt når Apple går med sitt største overskudd noensinne. Men men, de er ikke ulike de fleste andre firmaer. De er på god vei til å bli den neste djevelen i teknologiverdenen. Håper de får et skudd i ryggen de sendt vil glemme, både måten de opptrer på og forbrukerne deres (den hardeste fanskaren) er noen skrullete mennesker jeg er glad jeg slipper å ha noe med å gjøre, med en nærmest kvalmende avhengighet av å måtte forsvare et selskap som de ikke har noe med å gjøre og produktene de lager.

 

Voks opp!

 

hva sier du spritty?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...