ColdCode Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Banner Crusher fordi ACTA ble signert av EU + 22 land Glad ikke Norge vil skrive under. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Banner mac for pokker heller. Signerte danmark? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Banner Crusher fordi ja. "At a signing ceremony in Tokio, representatives from the European Union and 22 member states have signed the controversial ACTA treaty. Signatories include the UK, Austria, Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxemburg, Malta, Poland, Portugal, Romania, Slovenia, Spain, and Sweden. The five remaining member states -- Cyprus, Germany, Estonia Netherlands and Slovakia, are also expected to sign soon." Muligens flere land som har signert enn det der. Så langt 22 så vidt jeg har lest. Dette kommer til å bli dårlig for internett... Satt i fengsel for å sende en musikkstil til faren min på Mail, f.eks Endret 27. januar 2012 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Banner mac for leste det på dagbladet istad. faen og Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Banner Crusher fordi heldigvis har ikke Norge skrevet under, og ifølge noen kilder skjer det sannsynligvis ikke før 2013 Men, dette viser jo hva som skjer når gamle gubber skal styre Internett, og hvor lett det er å få slike ting gjennom. Virker som de som har skrevet under bare ser de positive sidene og/eller ikke har kunnskap nok om nett. Endret 27. januar 2012 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Banner Mac for selv om norge ikke har skrevet under, går vel ca 80% tror jeg det var av norges nettverkstrafikk gjennom sverige.. Så da er du ganske fucked alikevell.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Banner Crusher fordi fuck! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Banner mac for slapp av. Så lenge du ikke deler kopibeskyttet materiale så går det nok greit. Musikk/bilder du selv lager kan du fortsatt dele så mye du vil Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 banner crusher fordi solide edge er håpløst. hvordan i helvete lager jeg spiral? skal lage fermant's spiral i kjøleblokk... Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 banner meg selv fordi: henta fra en diskusjon om artikkelen - http://www.amobil.no/artikler/derfor_beholder_apple_skandalefabrikkene/106046 Alltid stusset over hvorfor Apple aldri kommenterer forholdene der nede, eller i det minste forsøker å gjøre noe med det, til tross for oppslag etter oppslag om dårlige arbeidsforhold. Spesielt når Apple går med sitt største overskudd noensinne. Men men, de er ikke ulike de fleste andre firmaer. De er på god vei til å bli den neste djevelen i teknologiverdenen. Håper de får et skudd i ryggen de sendt vil glemme, både måten de opptrer på og forbrukerne deres (den hardeste fanskaren) er noen skrullete mennesker jeg er glad jeg slipper å ha noe med å gjøre, med en nærmest kvalmende avhengighet av å måtte forsvare et selskap som de ikke har noe med å gjøre og produktene de lager. Voks opp! hva sier du spritty? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Banner settings fordi de har kommentert det. Steve Jobs kommenterte det på et intervju med Walt Mossberg i 2010 tror jeg det var. http://www.youtube.com/watch?v=2gOu50HaEvs Kvelden er fucked og ferdig! Ingen kanaler som sender James Bond! Endret 27. januar 2012 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Banner mac for se på james bond fra en dvd da Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Banner Crusher fordi har ikke DVD Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Banner mac for ikke? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Banner Crusher fordi selvsagt ikke Hvorfor skulle jeg kjøpe DVD'ene når de (EGENTLIG skal) går på TV? Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 banner spritty fordi jeg er hjemme igjen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 banner settings for jeg spiser sjokoladekake Lenke til kommentar
morlie Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 Banner the crusher for å bruke AMD og ikke Intel Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Banner alle for skal gå og sove nå! Endret 28. januar 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 Banner fsx for å være sent oppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå