ColdCode Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner settings fordi katten vår ble sterilisert, og har gått med krave siden i går. Men den bare gjør på seg, krasjer i alt og er veldig fortvilt. Ikke får hun vasket seg heller. Men, nå har hun fått på seg en strømpe, så hun ser ut som en liten pølse som hopper rundt her. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner mac for jeg har lyst til å drikke opp fantaen min nå, men da har jeg ikke noe brus å drikke på skolen imorra.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner Crusher for å ha lov til å drikke brus på VGS Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner Mac for på skolen selger de brus. Men den drittbrusen de selger der er sukkerfri, så tar med selv, noe vi også får lov til Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner Crusher fordi da gleder jeg meg til VGS Er noe à la godteri også lov? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner MAc for sure sure, men mest sannsynelig får du nok ikke lov til å spise det i timen. Vi får egentlig bare lov til å drikke vann i timen, og ikke spise i timen, men who cares? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Banner Crusher cuz teachers care Endret 26. januar 2012 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 banner mac for hvem bryr seg om det? Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 banner crusher fordi bryr læreren seg? ikke lov og ete i timen, men ellers har jeg brukket brus i timen siden 9(læreren var nazi i 8) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner settings for vi snakker om mat fra kantina her. men jeg bryr meg ikke om det, for jeg spiser ikke på skolen uansett.. Men brus drikker jeg Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner Crusher fordi settings har skyvd vekk de fysiske lovene, og klarer å brekke en væske. Natta ; Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner Mac for å legge seg. God natt da Skal vel spille litt minecraft nå jeg Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 banner the crusher for og ikke gjøre noe fornuftig som og sove eller designe vanntank til vannkjøling. kom på at jeg kan bruke et rele av et slag som slår inn når pc'en starter opp, og så legge inn en forsinker på 10 sek etter at pcen har skrudd seg av Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Banner settings for du kan koble et 12v dc relé, bare ta 12v og gnd fra pc inn på a1 og a2. Det vil bare være spenning der når maskinen er på, ingen spenning når den er av. Da kan du styre noen no brytere vett Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Banner Crusher fordi WTF er rele? God morgen, forresten Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Banner Mac for god dag Kan godt forklare hva et relé er men det kan vel ta litt tid Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 banner crusher fordi et rele kan vel sies å være en trigger til et system. brues feks i biler til vindusviskeren. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Banner settings for et relé har forskjellige brytere, NO og NC. Normaly open og normaly closed. NC bryterene kobles ut når reléet har slått inn, mens NO bryterene kobler seg inn. Reléet slår inn når det kommer spenning på A1 og A2. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 banner crusher fordi jeg glemte og måle str på hull og plasering for 5,25 bay greiene enda mere googleing Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Banner settings fordi et rele gir altså f.eks to forskjellige spenninger? Som gjør at f.eks vindusviskeren går raskere/senere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå