The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner settings for om du mener her i norge med våre kan snues, så er det ac her i norge. Men er fortsatt usikker på om det er ac eller dc i england. Banner mac for du mener det? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner Crusher fordi selvfølgelig Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner mac for takk Sitter å monterer viftene og viftestyringa mi nå jeg Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner settings for om du mener her i norge med våre kan snues, så er det ac her i norge. Men er fortsatt usikker på om det er ac eller dc i england. Banner mac for du mener det? banner crusher fordi: nei. vi har dc, samme hvordan du kobler +/- fordi begge ledninger er +/- mens jeg vet ikke om england har ac der en er + og en er - eller begger er+/- usa er ac, vi er ikke. det jeg lurer på er om england har ac eller dc. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner settings for nå tar du feil. Ac er vekselspenning, som vil si at + og - veksler hele tiden, noe som gjør at vi kan snu kontakten om vi vil. Mens dc der har du + og - men de veksler ikke plass. Fort gjort å blande de noen ganger Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner Crusher fordi da har vi AC i stikkontakten, da? Siden det er samme hvilken vi putter kontakten Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner Mac for vi har AC her i norge ja, mange andre land som også har det. DC husker jeg ikke vilke land som brukte, om det i det hele tatt er noen som bruker det Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 faen da. så jeg tar da feil...... forskjellen på norge og usa er volt og frekvens. usa 60 - vi 50... men 230 vil funke i 220 apparat ikke sant? (må vel følge litt mer med i elektrotimene) og england bruker samme som oss(ikke kontakta), har bekrefta det ihvertfall. banner megselv fordi jeg er så tett i pappen. så dc brukes kun i lykter, biler og sånne ting da. Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 banner meg selv fordi jeg gjorde neste samme som i starten av forrige innlegg, bare i taket av kjelleren :auu: Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner settings fordi ACTA loven ser ikke ut til å gjelde her i Norge, om den blir godkjent av EU(siden vi ikke er medlem av EU). Men, synd fordi det gjelder Må si jeg blir mildt forbannet over at Internett skal styres av gubber som ble født 50 år før Internett ble til Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 kom den igjennom? årker ikke søle på det nå, men må ikke det stemmes i hvert land også? banner spritty fordi jeg har vondt i hode. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner settings for mac, ACTA skal vel ikke diskuteres om den skal bli vedtatt før imorgen? Og selv om den ikke ser ut til å gjelde her i Norge, så kan du vel tenke deg hvor mange av nettsidene du besøker daglig, at mesteparten av serverene er i utlandet, og i tilleg går vel mye av norges datatrafikk igjennom sverige. Og settings, om det er markert med 230V, så vil det fungere på 220 ja. 220-250V er vel vanlig, varierer litt noen plasser. Jeg selv har alt fra 220-234. Ligger å hopper mellom 228 og 229 nå Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner settings fordi den skal opp i vurdering i morgen. Dog må hvert land, hvis EU godkjenner, også signere. Som jeg forstod det, gjelder ikke ACTA da for Norge, hvis det er EU som avgjør. Les mer her http://www.teknofil.no/artikler/denne_loven_kan_v--re_enda_verre_enn_sopa/105844 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner Mac for EU må først signere, så var det vel noe over de folka som signerer som skulle godkjenne, så var det vært enkelt land. Men som jeg skrev, selv om det ikke gjelder norge ødelegger det internett.... Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 banner crusher for og være proff. kan du fortelle meg om jeg kan bruke denne pumpa i norge? bare koble om ledninge? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner Crusher fordi selvsagt, og siden 90% av alle populære nettsider er amerikanske, er det jo fatalt Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Banner settings for den skal ha 220VAC inn, så da trenger du vel ikke å koble om noe. Det eneste er vel å bytte støpsel. Clas Ohlson har støpsel til 19 kroner. Banner mac for det ble en del feilbanning her nå Endret 25. januar 2012 av The Crusher Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 banner crusher for takk! nå skal jeg finn meg en sjøteledning med tre porter, koble den, pcen og sjærmen på, deretter koble alt sammen så det kan startes av av/på knappen i kabinnette Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Banner settings for da får du koble til du får det til Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 banner crusher fordi nå var det mye liv her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå