The Crusher Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Banner settings for deg begynte å ryke fra pc'n min. Lukter svidd elektronikk.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Banner Crusher fordi jeg knuste iPad skjermen i dag. Så da er det inn på rep for 1600. Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 banner sritty fordi det var DYRT! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Banner settings for whaat spritty? Slutta touchen å funke? Om ikke så kunne du jo bare ha brukt den ^^ Ellers er glass billigere på ebay.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Banner Crush for hvis alle pixlene dør holder det vel ikke å kjøpe glass på ebay? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Banner tsjuden for det skal visst litt til å knuse glasset og lcd skjermen. Men du har et poeng der, men mest sannsynelig har han vel bare knust glasset. Vi får vente på update fra han. Jeg har dog klart å svi av en eller anen del til viftestyringa på kabinettet som tok med seg et par vifter i slengen.. Så da får jeg bestille 5 nye vifter.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 banner crusher fordi folk i oslo(les spellemann) ikke eier humor. mokkamannen må være lov og spøke med hva man vil, et fritt land? folk klikker i vinkel jo, bare man nevner svart i en vits. vi har en i klassen vi sier vask deg til. han ler mer en oss for og si det sånn. hvorfor skal man være så selvhøytidlig, mye lettere og le av ting. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Banner settings fordi det er kun glasset som er knust. Mamma og pappa betaler, men må si jeg var litt på gråten i går Håper dette kan bli en gyllen sjanse til å kanskje bytte dennom fra hvit/svart når den skal til repp Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 banner spriity fordi jeg fikk 3 dvi 2 vga og noen windows 7 pro cd'er av onkel mot at jeg hjalp han. tror kanskje jeg får en ministajonærpc Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Banner settings fordi hva er en ministasjonær? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Banner Mac for jeg tror han babler om en htpc. Med mini-itx hovedkort. Slik som necpc prosjektet mitt Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Banner Crusher fordi: Okei. Da tar pappa med iPaden på tirsdag Endret 16. januar 2012 av Spritty Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 banner spritty fordi du glemte og banne Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Banner settings for da var en mail sendt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 banner crusher fordi syre i vann, det går ann - vann i syre blir uhyre.... HMS i dag:( Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Banner settings for vi fikk en enkel oppgave. Lærern sa vi skulle google pls og se på bilder. Det skulle vi gjøre mens han sa karrakterene til oss individuelt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 banner crusher fordi den var groom http://www.google.no/imgres?q=pls&um=1&hl=no&sa=N&biw=1366&bih=587&tbm=isch&tbnid=VxhO3HhLCwRriM:&imgrefurl=http://www.defenseindustrydaily.com/reset-of-the-us-armys-vehicle-fleet-continues-02493/&docid=iAfvTlTaU7hhKM&imgurl=http://media.defenseindustrydaily.com/images/LAND_PLS_Truck_lg.jpg&w=423&h=285&ei=XdgTT_aBAcTP4QSs7JTGAw&zoom=1, eller var det feil pls? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Banner settings for jeg tviler på at det var det vi skulle finne Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 banner crusher fordi jeg hadde en mistanke om det. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Banner settings fordi jeg glemte å banne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå