The Crusher Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Banner settings for han var litt raskere enn meg. Crappad det heter da Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Baner AMD fordi jeg føler meg litt slem, sto opp bare for og le av mine søsken som starter i dag, jeg starter i morra... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Banner settings for jaja.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 banner AMD fordi jeg har gjort noe i dag, (stolt) sagde opp noen trær som har falt i det siste Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Banner settings fordi i neste time er det naturfag med seksualitet Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) banner spritty fordi han vil være i en meget klein time med veldig mye fnising og pokerfjes ( med mindre klassen din er spessielle) edit. vil bare si hei til marte1233 , bann meg da Endret 4. januar 2012 av settings Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Banner settings fordi det ble det forrige naturfag time også, og det ble det denne timen Jeg gleder meg til i morgen for da skal jeg til en rådgiver på skolen og snakke om utdanning. Har en del spørsmål, så det blir veldig kjekt Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 banner mac for det er digg med nytt kabinett Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Banner Joey for å ha et nytt kabinett. Hva er et kabinett egentlig? vet at det er en del av en pc eller noe. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Banner Gypsy for et kabinett er selve boksen all maskinvaren sitter montert i. Den boksen med f.eks av/på knappen. Liker det nye bedre enn det gamle. Det gamle var jo bare svart og kjedelig, mens dette er litt hvitt også skal poste bilder i en anen tråd snart, så om du vil se bildene kan jeg linke til de Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Banner Joey for hvitt kabinett høres flott ut. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Banner tsjuden for jeg har dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=646593 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Banner Joey fordi kabinettet var tynt Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Banner mac for det er plass nok for meg Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Banner Joey for å være lite krevende Nå skal jeg ENDELIG få byttet profibilde(som vises i innlegg) jeg også. Vet bare ikke til hva Endret 4. januar 2012 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Banner Mac for jeg skulle ha byttet avatar selv jeg Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 banne AMD fordi det er fyfy og bytte avatar Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 banner settings for det er det da ikke Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 banner AMD fordi det er det definift Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Banner settings for det er en del konfigurasjoner som må gjørest nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå