Latias Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Banner Gypsy fordi hva vil du vite da? Jeg har bestemt meg for å studere i Bodø til høsten. Vida og jeg skal flytte inn sammen. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Banner Latias fordi det hørtes hyggelig ut Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Banner latias for gratz ^^ banner mac for å banne før meg Endret 2. januar 2012 av The Crusher Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Banner Crusher fordi gratulerer med forlovelsen Latias(og Vvida) Måtte dere ha det fint i gode og mindre gode dager Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Banner Joey og Mac fordi takker! Håper dere alle har hatt en fin jul. Endret 2. januar 2012 av Latias Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 banner latias for jeg har iværtfall hatt en fin jul Hvordan har din vært? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Banner Joey fordi jeg var i Dubai og slappet av i varmen, men det var ikke fullt så gøy å være der uten forloveden min. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Banner Latias for hei å godt nyttår Å sov egodt da for nå må jeg sove når jeg endelig har slutta å hoste blod Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 banner nesa for og ha hosta blod.(why?) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Banner settings for jeg håper jeg får pakken min idag. Og god bedring nesavennen min Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Banner Joey forå vente på pakke. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Banner gypsy for dama kommer idag også hun sa at jeg måtte si ifra om det kom noen pc deler i sten for hun ville bygge pc. Så om pakken kommer idag så får hun lov til det Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 banner AMD for og ha kul dame.... jnete bygge pc Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Banner settings for skrivefeil. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Banner beatthatz for jeg må få på plass igjen døgnrytmen min.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Banner Crusher fordi jeg sova 12, men jeg er ikke trøtt. Og mamma sier jeg må legge meg halv. Hun skulle visst Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Banner mac forvjeg sovna ikke førvhalv 4 og muttern sa jegvskulle legge meg 12 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Banner Crusher for å ikke høre på hva mora di sier Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Banner mac for jeg gjorde det hun ba meg legge meg, det gjorde jeg men jeg fikk ikke sove så det så Håper kabinettet mitt kommer idag, dama ville bygge pc idag Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 banner AMD fordi jeg har sovet i 14 timer i strekk. jeg trodde klokka var rundt 8-9 så var den 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå