Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Stian fordi hvordan føles det? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Latias fordi jeg er skitten. Det føles i grunn jævlig deilig. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Latias fordi jeg er skitten. Det føles i grunn jævlig deilig. Banner Vida fordi jeg har alltid drømt om en skitten kjæreste. Håper min er ordentlig skitten. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner LLama for å skrive Love Conquers All i signaturen sin. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Stian fordi hvordan visste du det? Trakk du på linken? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Vida fordi jeg har alltid drømt om en skitten kjæreste. Håper min er ordentlig skitten. Banner Latias fordi jeg har ingen hemninger. "Hemninger er for gartnere, og du er jo en hore," fikk jeg høre en gang. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Banner vida for snart skal jeg på skolen. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Banner Joey fordi det skal jeg og Og så er det helg Også skal jeg på LAN i dag til lørdag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Banner Mac fordi her er det elendige kjøreforhold. Blir ikke overrasket hvis jeg kræsjer i dag. Banner Latias fordi jeg har ingen hemninger. "Hemninger er for gartnere, og du er jo en hore," fikk jeg høre en gang. Banner hora mi fordi haha, jeg lo. Vedkommende snakket sant. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Banner min overordnede for å le av at jeg har blitt stemplet som hore. Dette er et brutalt nederlag for alt jeg står for. Bonusbanner deg for å kjøre. Jeg liker det. Du må gjerne krasje meg, om det er ønskelig. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Banner Vida for være prostituert Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Banner Mac fordi det stemmer. Men jeg er forbeholdt Latias, så. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Banner Vida for å selge sex til kjæresten sin Ordentlig forretningskvinne du Endret 9. desember 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Banner Spritty fordi god helg! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Banner Nathalie fordi den er ikke så god. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Banner gypsy for hvorfor ikke? Var noen som bled glade på skolen idag. Fikset pc'en hennes, så hun ble fornøyd Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Banner Joey fordi da er det tid for å legge seg. God natt, alle sammen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Banner MAc for du får sove godt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 banner joey for å å ikke la meg få sove banner joey for å å ikke la meg få sove Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Banner McServer for å skylde på Joey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå