Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Vida fordi god natt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Nathalie fordi drøm søtt! Gjør det! Faen, jeg besvimer bare av tanken. Banner Vida fordi det skjer nok dessverre ikke før neste år. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Vida fordi jeg blir høy på meg selv når jeg får sextilbud av meg selv. Av alle mennesker på jorda, så valgte jeg meg? jeg får også en gledesrus når jeg sier til meg selv at jeg er den eneste mannen jeg vil ha sex med. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Kammi fordi hva skjer med å være høy en torsdagskveld? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Latias fordi Kammi er høy på seg selv sju dager i uka. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Vida pga søt avatar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Gypsy fordi jeg vet. Den skal vinne juleavatarkonkurransen! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Latias for å ikke ha juleavatar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Gypsy fordi United har spilt som en gjeng nisser i år, så teknisk sett har jeg en juleavatar. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Latias fordi Kammi er høy på seg selv sju dager i uka. Banner Gypsy for jeg er høy av og til. Men alltid høy på meg selv. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Gypsy fordi United har spilt som en gjeng nisser i år, så teknisk sett har jeg en juleavatar. Hahahahahahahahahaha, åhh. Jeg lo. Unnskyld. Banner Hans fordi du er høy på litt av hvert. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Gypsy fordi United har spilt som en gjeng nisser i år, så teknisk sett har jeg en juleavatar. Hahahahahahahahahaha, åhh. Jeg lo. Unnskyld. Banner Vida for å le av at United er latterlig dårlige for tiden. Du er ond. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Latias fordi jeg skal se nissene på loven også sove. God natt bannere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Gypsy fordi jeg tror jeg legger meg uten å se nissene. De er på loven hver jævla jul uansett. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Latias og Gypsy fordi i år er de i skauen, jo. Duster. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Latias fordi jeg mente jo nissene over skog og hei. Heihei og god natt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Gypsy fordi sov godt da! Banner Latias og Gypsy fordi i år er de i skauen, jo. Duster. Banner Vida fordi ikke faen. Bor i marka, jeg har ikke sett noe til dem her. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Vida fordi ikke faen. Bor i marka, jeg har ikke sett noe til dem her. Banner Latias fordi du lyver! I går påsto du at du ikke bor i skogen, selv om det ser sånn ut! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Latias fordi du lyver! I går påsto du at du ikke bor i skogen, selv om det ser sånn ut! Banner Vida fordi greit da. Jeg bor ikke i marka, men Østmarka er min nærmeste nabo. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner LLama fordi nå er jeg skinnende ren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå