Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT: Banner Vida for spørre om "vegetarisme".

 

Banner Gypsy fordi idag har det vært en rolig dag. Har ryddet rundt-om-kring, installert "kjøkkeninnredningsdøra" fast til kjøleskapet slik at kjøleskapdøra henger fast når jeg åpner skapdøra foran og så har jeg laget et lite musikkanlegg av noen høytalere og en forsterker osv. som jeg hadde liggende som jeg skal ha på soverommet til å høre på radio. Ellers har jeg sett Top Gear som forresten er et utrolig tøft program! :D Nå skal jeg lage meg en god kvelds, men må handle snart. Begynner å gå tomt i "lageret". :p

 

EDIT: Banner meg selv for å være veldig treig å banne... :p

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Banner Stian fordi er ikke rart det går sent for deg når du skriver så mye. :tease: Høres ut som du har gjort mye fornuftig.

 

Banner Gypsy fordi jeg lurte egentlig bare. NOE måtte jeg nesten banne for.

 

Banner Vida fordi okey. Det kan nevnes at det er svært få typer kjøtt jeg spiser, da. Kun vilt.

 

Hvordan står det til med deg? :)

Lenke til kommentar

Banner Gypsy fordi fy faen. Jeg er så djevelsk flink til å sjekke opp jenter at jeg blir helt tent av meg selv. FY FAEN.

 

Jeg vil egentlig det, men jeg skjønner jo at jeg ikke kan gjøre samme nytten som en krokodille. :hm:

Jeg lover å få orgasme bare du er borti meg med tennene en gang. Det er nok. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Nathalie fordi det er jo ikke engang midnatt. :(

 

Banner Gypsy fordi fy faen. Jeg er så djevelsk flink til å sjekke opp jenter at jeg blir helt tent av meg selv. FY FAEN.

 

Jeg lover å få orgasme bare du er borti meg med tennene en gang. Det er nok. :love:

Banner Vida fordi jenter?! Du er djevelsk flink til å sjekke alle du kommer over. :p

 

Lover du? :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Kammi fordi man kommer langt i livet med litt arroganse!

 

Banner Latias for å ta feil! Jeg er bare jævlig flink til å bli sjekket opp. Ikke gi meg skylden for at jeg er deilig. Mannfolk i dag, altså... Fy faen. FY FAEN.

 

Jeg lover. :love:

Banner Vida fordi jeg kan gjerne ta skylda for at du er så jævlig dødsdeilig. :love:

 

Fint, da skal vi få testet det ut neste gang vi møtes. :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Kammizez fordi jeg blir litt høy på meg selv når jeg får sextilbud fra deilige Twitter-jenter.

 

Banner Vida fordi jeg kan gjerne ta skylda for at du er så jævlig dødsdeilig. :love:

 

Fint, da skal vi få testet det ut neste gang vi møtes. :whistle:

Banner Latias fordi du kan gjerne få skylda for det. :love:

 

Gjør det! Faen, jeg besvimer bare av tanken.

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...