The Crusher Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Banner Mac for å ha stor forskjell i skjermstørrelse og stor avstand mellom skjermene Du får ha lykke til på den prøva di da. Ha en fin kveld du også banner thypthon for å banne før meg Endret 7. desember 2011 av Crazyjoey 1 Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Crazyjoey for å banne to brukere samtidig. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Banner thypthon fordi husk KISS(Keep It Simple,Stupid!) Endret 8. desember 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Mac for idag kobler vi videre på prosjektet våres Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Joey fordi jeg har litt lyst på en krokodille. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Vida fordi da mister du både armer og bein Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Mac fordi nå tuller du fælt. Den skal bare kosebite meg litt på halsen og hendene og sånt. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Vida fordi har du ikke allerede Latias til å gjøre det? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Mac for det er visst umulig å få tak i han jeg skal få tak i nå.. Fikk ett nummer av en kamerat som visstnok skulle være hans, men det var naboen han sitt Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Joey fordi det lyner ute. Det er koselig. Og skummelt... Med tanke på at jeg ikke har slått av alt elektronisk utstyr! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner stian for om det er lyn inærheten her så orker jeg ikke å ta ut det elektriske Overspenningsvern FTW Og her snør det Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Joey fordi klokka er snart kvart på 9 og jeg er enda ikke ferdig med leksene. Hvor blir det av tiden min? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Mac for har ikke lekser jeg heldigvis. litt blir det jo noen ganger, men null stress. Jeg gleder meg til imorgen Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Joey fordi jeg gleder meg til videregående Men også gruer meg litt Aner jo ikke hva jeg skal velge. Men, da sier jeg god natt Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Mac for vidergående er ingenting å grue seg til. Men ja, er haugevis med valgmuligheter... Og alt er ikke like lett å komme inn på.. God natt da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Joey fordi vgs er det letteste som finnes. Banner Mac fordi nå tuller du fælt. Den skal bare kosebite meg litt på halsen og hendene og sånt. Banner Vida fordi har du ikke allerede Latias til å gjøre det? Banner Mac fordi dette lurer jeg også på. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Banner LLama fordi det er lenge siden du har blitt kalt LLama nå. Banner stian for om det er lyn inærheten her så orker jeg ikke å ta ut det elektriske Overspenningsvern FTW Slike vern har en maksgrense, de du kjøper i vanlige butikker er egentlig ingen garranti. Endret 8. desember 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Stian for jeg glemte å ta ut dvd'en fra skolepc'n før jeg leverte den idag Lurer på hva de sier når de starter opp og fedora starter Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Banner Joey fordi bra jobba! Endret 8. desember 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Banner Stian for samma det, de får heller kommentere nerdehumoren min.. Har skrivd ut en del nerde humor med dymo og klistret på baksiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå