AdNauseam Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Joey fordi jeg kan være enig i at du har uflaks når det gjelder elektroniske ting (spesielt mobiler)! :!: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Stian for uflaks har jeg alltid.. Kankje spesielt med mobiler? eller pc'er? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Joey fordi jeg tror du vil få mye flaks i fremtiden siden du har så mye uflaks nå (får ihvertfall håpe det). Det går nok opp i opp skal du se! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Stian for å være positivt innstilt! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Mac for vi får vel håpe det Stian Blah, automatiseringsrapport er kjedelig! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Joey fordi himmelen er mørkeblå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Stian for å sitte å se på himmelen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Gypsy for jeg har absolutt ingenting å gjøre nå Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Joey fordi ikke jeg heller. What to do? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Banner Gypsy fordi nå er det blitt så mørkt at du kan telle stjernene. Da skal du ikke ha noe problem med å ha noe å gjøre på en veldig lang tid! Det er nemlig ganske mange stjerner på himmelen. Endret 7. desember 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Stian for jeg fikk en maskin forran meg idag jeg. Var visst defekt harddisk. Men nå er det fikset Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Joey fordi nå er det tid for lekser og øve til RLE-prøve som er i morgen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Mac for vi hadde norsk prøve idag, og neste uke har vi prøve i automasjon, elenergi, matte og data og elektronikk... Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Banner Joey fordi Well, what can you do Not a damned shit. Endret 7. desember 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Spritty for å bruke spoiler. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Gypsy for hvordan går det? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Banner Joey fordi nå har jeg to skjermer Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Banner Mac for jeg husker da jeg var hos en kamerat, han hadde 6 skjermer. to rader, tre på hver. Det var rått å game på det Gratz med to skjermer Selv har jeg bare en for øyeblikket tilkoblet en pc, men totalt har jeg vel 3 skjermer til overs Endret 7. desember 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg har kun 2, men synes det er bra jeg Har Blender(animasjonsprogram) på det ene, og renderen på det andre. Genialt! Og som alltid har jeg en video på lur http://www.youtube.com/watch?v=DAU-NqVneOo Nå er det opp å øve seg i hjel på RLE-prøve Ha en fin kveld alle sammen Endret 7. desember 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Banner Spritty for å legge til en video i sitt innlegg. Endret 7. desember 2011 av thypthon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå