The Crusher Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Stian for god dag Lenge siden, hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Joey fordi da var iPaden min oppdatert til iOS 5 Hva driver du med, da? :!: Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Spritty for å ha iPad. Skulle ønske jeg hadde et nettbrett. Lenge siden, hvordan går det med deg? Jepp, har hatt en laaang pause fra Diskusjon.no. Det går fint med meg, har begynt å modde på bilspillsimulatoren min. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Stian fordi god dag. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Gypsy fordi god dag til deg også! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Stian for å like insekter Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Spritty fordi jeg liker faktisk ikke insekter. Jeg er livredd for edderkopper, kanskje den største pingla i verden når det kommer til edderkopper! Dessuten så er det bilde av en drage, ikke et insekt. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Stian fordi jeg er også redd for edderkopper. Heldigvis oppdager jeg dem svært fort, så enten går de i støvsugeren eller i dass Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Spritty fordi hvis du støvsuger dem så kan de kravle ut av støvsugeren igjen, ettersom de ikke blir drept av innsugningen. Derfor støvsuger ikke jeg dem, er faktisk en stor seier for meg hvis jeg i det hele tatt tør å knerte den med papir! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Banner Mac for finaly fått maskinen min til å slutte å loggføre meg. Stygge fylke som tvinger oss til å bruke antivirusprogram som loggfører oss. Skal ta opp denne saken, da det er brudd på personopplysningsloven ser det ut til. Lenge siden, hvordan går det med deg? Jepp, har hatt en laaang pause fra Diskusjon.no. Det går fint med meg, har begynt å modde på bilspillsimulatoren min. Hvordan går det med deg? Banner stian for her går det som det suser, untat en forskjølelse som ikke stopper meg. Bnner stian for å være rask etter en lang pause Endret 3. desember 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Joey fordi nå stikker jeg snart ut en tur. Banner Spritty fordi hvis du støvsuger dem så kan de kravle ut av støvsugeren igjen, ettersom de ikke blir drept av innsugningen. Derfor støvsuger ikke jeg dem, er faktisk en stor seier for meg hvis jeg i det hele tatt tør å knerte den med papir! Det og knerte edderkopper med papir er noe av det verste som er. Herregud det er ekkelt. Får frysninger bare av å tenke på det. Verste som er. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Gypsy for skrivefeil. Knerte er i presens, altså å knerte. Det og knerte Det blir altså Det å knerte... Sånn, da var dagens gode gjerning gjort :!: Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Banner Spritty for å gjøre verden et mer grammatisk korrekt sted å leve! :!: Endret 3. desember 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner stian for e'jeg lurer på om jeg skal lodde litt jeg. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg vil også lodde, men har ingen god plass å gjøre det på. Skulle ønske jeg hadde hatt råd til å bygge meg et labratorium/verksted på 35 kvadratmeter. Banner Gypsy for skrivefeil. Knerte er i presens, altså å knerte. "Knerte" er faktisk i infinitivsform. "Knerter" derimot, er i presensform. Endret 3. desember 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Stian for da har jeg 6 kjøleribber til til spenningsregulatorer. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Joey fordi du er på Skype. Og nå må jeg snakke litt med deg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Banner Mac for skype er jeg alltid pålogget på, så å si.. Svarer når jeg kan, så om du ikke får svar med en gang så er det fordi laptopen står på 24/7. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Banner Melissa for å snike seg inn før meg. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Banner Jaricho for å være sent oppe. Endret 4. desember 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå