Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Mac for finaly fått maskinen min til å slutte å loggføre meg. Stygge fylke som tvinger oss til å bruke antivirusprogram som loggfører oss. Skal ta opp denne saken, da det er brudd på personopplysningsloven ser det ut til. :)

Lenge siden, hvordan går det med deg? :)

Jepp, har hatt en laaang pause fra Diskusjon.no. :hm::) Det går fint med meg, har begynt å modde på bilspillsimulatoren min. :D

Hvordan går det med deg? :wee:

Banner stian for her går det som det suser, untat en forskjølelse som ikke stopper meg. :)

Bnner stian for å være rask etter en lang pause :p

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Banner Joey fordi nå stikker jeg snart ut en tur.

Banner Spritty fordi hvis du støvsuger dem så kan de kravle ut av støvsugeren igjen, ettersom de ikke blir drept av innsugningen. :thumbdown: Derfor støvsuger ikke jeg dem, er faktisk en stor seier for meg hvis jeg i det hele tatt tør å knerte den med papir! :p

Det og knerte edderkopper med papir er noe av det verste som er. Herregud det er ekkelt. Får frysninger bare av å tenke på det. Verste som er. :cry:

Lenke til kommentar

Banner Joey fordi jeg vil også lodde, men har ingen god plass å gjøre det på. Skulle ønske jeg hadde hatt råd til å bygge meg et labratorium/verksted på 35 kvadratmeter. :)

Banner Gypsy for skrivefeil.

Knerte er i presens, altså å knerte.

"Knerte" er faktisk i infinitivsform. :yes: "Knerter" derimot, er i presensform. Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...