ColdCode Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Stian for å være blind Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Spritty fordi jeg ser skinnende klart, ellers takk! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Stian for å ha et klart syn. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Gypsy! Hei! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Stan fordi det er hyggelig å se deg igjen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Gypsy fordi samme her! Jeg tenkte jeg skulle være litt aktiv igjen. Komt i julestemning? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Stian for å bli mer aktiv. Nei, er egentlig ikke i noe særlig julestemning, men følte at det var på plass med en juleavatar alikavel. Skal du få deg nisselue på innsektet ditt eller? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Gypsy fordi tanken slo meg at kanskje dragen min burde få seg en nisselue! Tenkte på det da jeg så alle juleavatarene på forumet! Men jeg tror jeg kommer til å få problemer med å finne en nisselue i rett størrelse! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Stian fordi jeg fikk ikke til dette med nisselue, så jeg måtte bare finne en helt ny juleavatar. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner gypsy fordi hva skulle du sette nisselue på da? Jeg ser om jeg får til å tre en nisselue på dragen min nå! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Stian for å fikse, det blir en knall juleavatar. Tenkte jeg skulle ha nisselue på den vanlige avataren min som er en hest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Gypsy fordi jeg har aldri hatt så vondt i halsen før. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Nathalie for å ha halsbetennelse kansje. Får håpe det bli bra snart. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Banner Gypsy fordi Kaizers Orchestra! Tenkte jeg skulle ha nisselue på den vanlige avataren min som er en hest. Kanskje jeg kan hjelpe? Hvis du sender hesten og nisseluen, så kan jeg prøve å sette den på? Det der hørtes merklig ut... Endret 2. desember 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Stian fordi jeg syntes ikke det hørtes merkelig ut. Bare snillt. Men har vent meg på denne nå. Er ikke noe kaizers fan btw. Noen låter er helt ok og litt fengende men ikke noe mer. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Banner Gypsy fordi den er grei. Synes avataren din var fin jeg. Hver sin smak, jeg liker musikk fra mange forskjellige sjangere. Du blir kanskje overrasket når jeg sier at jeg liker både klassisk og rock? Btw, dragen har fått nisselue! Resultatet ble som så, kanskje jeg lager ny snart. Endret 2. desember 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Stian for å ha nisselue på et stankelbein som avatar Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Spritty fordi det er ingen stankelbein, det er en drage! Selvsagt må den ha nisselue nå som det nærmer seg jul! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Stian for å tro at stankelbein er drager. Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Banner Stian for stilig avatar. Banner Spritty for å snike seg inn! Endret 2. desember 2011 av Melissa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå