felicity Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Mac fordi jeg hadde vondt i hodet fra før. Du trengte ikke gjøre det der mot meg. Banne Vida fordi tør du å reise så langt helt alene da? Klart. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Vida fordi det er 1200 km da. Har du vondt i hodet? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Latias for å lyve! Det er bare 1198, så stfu. Neida. Ikke såpass at det er noe å bry seg om. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner vida for maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, does it look like I have a job? No! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Tsjuden for å ikke jobbe? Banner Latias for å lyve! Det er bare 1198, så stfu. Neida. Ikke såpass at det er noe å bry seg om. Banner Vida fordi de to ekstra kilometerne blir borte hvis vi tar den der omveien gjennom skogen. Stfu, jeg bryr meg om deg samme hva. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Latias for å bry seg om meg også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Kammi fordi hvilken del av "det som skjer på PM forblir på PM" er det du ikke forstår? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 banner Latias fordi du bør være glad jeg ikke kommer ut med alt som skjer over PM, da ville det blitt veldig grisete her inne. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Kammizez fordi takk og lov, ble redd du skulle begynne å legge ut om PMene oss imellom også nå. Stfu, jeg bryr meg om deg samme hva. Jeg har verdens søteste kjæreste. <3 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har verdens søteste kjæreste. <3 Banner Vida fordi nei, jeg har. <3 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Latias fordi nei, jeg har! <33 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Kammizez for å se ut som en nisse. Bokstavelig talt Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Spritty fordi jeg er en svart nisse. Hvem sier at nissen er hvit? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Kammizez fordi de har jo julenisse i sydlige strøk også! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Stian fordi ikke i alle sydlige strøk! Banner Latias fordi nei, jeg har! <33 Er du også kjæreste med Latias? </3 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Vida fordi joda!!! Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Stian fordi for et bilde... Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Jaricho fordi Vida er tøff som reiser helt alene Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Spritty fordi reiser Vida alene? Banner Stian fordi for et bilde... Det er en drage. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Er du også kjæreste med Latias? </3 Banner Spritty fordi nei, jeg er kjæreste med meg selv. Har aldri møtt noen jeg liker bedre enn meg selv, så jeg har igrunn den ideelle partner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå