Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Tsjuden fordi hei! Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Nathalie fordi hvordan går det? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Melissa for hei, hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Joey fordi jeg vil til kjæresten min. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) banner vida for å ha søt avatar, men å ha unfrienda meg Endret 1. desember 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Tsjuden fordi Vida er sleip som sletter alle vennene sine. Banner Joey fordi jeg vil til kjæresten min. Banner Vida fordi vil du? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Latias for å være gjentakende og kjedelig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Banner Nathalie for å være gjentakende og kjedelig. (See what I did there? Nå er jeg også gjentakende og kjedelig. Ftw. ) Banner Tsjuden fordi Vida er sleip som sletter alle vennene sine. Banner Latias fordi jeg har da vel ingen venner. Neida, jeg vet. Brutalt av meg. Dere kan følge meg på Twitter, om det er noen trøst! Banner Vida fordi vil du? Jeg vil. Endret 1. desember 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Vida fordi du er aldri kjedelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Nathalie for å ikke like meg. Banner Vida fordi vil du? Jeg vil. Banne Vida fordi tør du å reise så langt helt alene da? 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Latias fordi da var firhjulingen igang igjen. Starta etter ca 15 runder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Spritty fordi Jul i Blåfjell er elsk. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Nathalie fordi morsomt du nevner Jul i Blåfjell. Akkurat det jeg driver å søker etter nå. Prøver å finne ut hva slags bil mamsen & lillegutt kjører, men har ikke funnet noe klipp fra det enda Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Mac for morgendagen blir bra Og dagen idag ble faktisk ikke så kjedelig som jeg trodde den skulle bli. Vi gjorde faktisk noe morsomt i pfo idag Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Joey for å se lyst på hverdagen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Banner Mac for du hadde nok likt det noen venner og jeg gjorde idag da. Kan fortelle hva vi gjorde: Du husker vel psu'en jeg lagde, fra laptop lader til stasjonær? Hadde den med på skolen, og gjorde noen modifiseringer. Vi lagde nemlig en styrestrømkrets til den, slik at vi kan slå den av å på, uten å dra inn og ut kontakten. Vi brukte en fotocelle til å slå den på, samt en bryter som fungerer ved at den bryter kretsen når du trykker på den. Alt dette var koblet på en eller anen måte til to relèr .Dette fungerte veldig bra faktisk, og ikke minst morsomt. Det beste var at vi fikk lov til å gjøre det istedet for det vi skulle gjøre Endret 1. desember 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Joey for å være smart Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Mac for ikke pokker om jeg er Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner Crazyjoey fordi han q3ogj3049gjf Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Banner M4ngo fordi jeg så på TV´n her om dagen at de ikke kunne garantere at det var noen garanti for at de kunne garantere at de kunne gi garanti for at kreftpasienter skulle bli behandlet innen 20(?) dager. Hvem andre fikk vondt i hodet av den setningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå