Mchansern Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Latias for selvfølgelig ikke. Jeg elsker bare meg selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Hans fordi du elsker jo meg og. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Gypsy fordi HEI, Hans er min. Banner Vida fordi smaker bærene? Banner Latias for å ville at jeg skal smake på bærene. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Vida fordi liker du bær? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Latias fordi jeg liker bær. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Vida fordi hva slags bær? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Latias fordi du vet, bær generelt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Vida fordi jasså? Det er sånn du er? 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Latias fordi jeg fikk start på firhjulingen Stått siden rundt februar, som var da jeg sist kjørte den. Etter å kjørt starteren i nesten 3 minutter ga den et lite host fra seg, en STOR sky med røyk også starta den Dessverre daua den 5 minutter senere og nekta å starte(og jeg fikk jo nesten røykforgiftning inne i garasjen der ). Da var selvsagt batteriet flatt, så nå står den på lading. Håper den starter seinere Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Mac fordi aha. Banner Vida fordi jasså? Det er sånn du er? Heh. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Vida fordi har dere truffet hverandre irl nå? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Gypsy fordi haha, ja. Det har vi. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Vida for FOR THE LOVE OF GOD, SING. SOUL SISTA, PREACHIN TO THE CHOIR. AMEN! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Hans fordi hva mer enn kaffe har du drukket nå? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Vida fordi ejg er på min fjerde kopp på to timer. Benet skjelver litt, ellers ok. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Banner Hans fordi Vida har fått en kul avatar Kanskje eplet mitt skal få seg en nisselue og litt snø? Endret 1. desember 2011 av Spritty Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Mac fordi takk. Jeg er søt. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Vida fordi jeg blir så oppgitt over alle idiotene. Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Banner Gypsy fordi dem finnes det nok av i verden. God kveld forresten. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 banner melissa for jeg neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerder biologi nå straks jeg er ferdig med det, blir det naturfag straks jeg blir ferdig med det, blir det norsk god kveld alle sammen, jeg får sette nisselue på avataren min snart selv. hvem er idioter gypsy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå