Nesa_til_Nuffene Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Banner Vida for tusen tusen takk,di ordene hjalp litt Banner Gypsy for det vet jeg vel Skulle bare hatt noen å prate med. Endret 20. november 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Nesa fordi jeg kan prate! men har mistet msn av maskinen, så må få det fikset. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Banner Joey fordi det går bra. Litt mye stress for tiden men eller bra. Enn med deg? Banner gypsy for bra det går bra da. Går bra hos meg, supert faktisk. Eneste er en liten sak, men det skal nok jeg og klassen ordne opp i. Mistet msn fra maskinen gypsy? Trenger du hjelp? Endret 20. november 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Joey fordi nei, må bare laste det ned på nytt og det bør jeg få til selv. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Gypsy for okey, da er det nok noe du klarer fint. Ville bare tilby hjelp om du trengte det Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Joey for å være snill å tilby sin hjelp. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Gypsy for å mene at jeg er snill. Du er søt du Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Joey fordi får du besøk av dama i dag? Banner Mr. B fordi ny dag, nye muligheter. Skal jeg prøve å fryse meg i hjel i dag også? Tenkte det samme da jeg våknet. Fryse ihjel sammen? Vil du det? Så kan vi varme hverandre. Banner Nathalie fordi hvordan våget du å forlate meg alene her i natt? HEI. Ikke la henne få all æren. Jeg var den siste som dro. Ok. HVORDAN VÅGET DU Å FORLATE MEG ALENE HER I NATT? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Vil du det? Så kan vi varme hverandre. Banner Latias fordi det høres fint ut. Ok. HVORDAN VÅGET DU Å FORLATE MEG ALENE HER I NATT? Hadde planlagt at Nathalie skulle komme tilbake når jeg dro, sånn at dere to kunne få litt alenetid i tråden. Men sånn gikk det visst ikke. Beklager. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Joey fordi får du besøk av dama i dag? Banner vida for ja, hun kommer idag latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Joey fordi noen har flaks her i livet. Jeg har ikke sett min på lenge. Banner Latias fordi det høres fint ut. Banner Vida fordi det høres koselig ut. Kan vi drikke varm sjokolade av samme kopp også samtidig? Hadde planlagt at Nathalie skulle komme tilbake når jeg dro, sånn at dere to kunne få litt alenetid i tråden. Men sånn gikk det visst ikke. Beklager. Jeg vil kun ha alenetid med deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Latias for å sutre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Nathalie for å ikke fortelle hvorfor du har den signaturen du har. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Latias for å ikke fortelle hvorfor du har den signaturen du har. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Nathalie fordi jeg reklamerer for secret santa, pluss at jeg elsker kjæresten min. Nå, din tur! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Latias fordi jeg venter på kampen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Nathalie fordi jeg venter på TIL - RBK. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Vida fordi jeg heier på RBK i den kampen. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 Banner Nathalie19 fordi jeg heier også på RBK. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. november 2011 Rapporter Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Banner Nathalie for 1 time igjen nå. Banner Venatio for å poste rett før meg Endret 20. november 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå