Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nathalie fordi jeg er lei av å miste venner pga en operasjon å at jeg kanskje ikke vil se ut etterpå men nå er jeg blitt så vant til det så nå åkan det egentlig være akkurat det samme om jeg blir lam eller ikke men kunne vært fint å hatt tre av vennene mine her som svarte meg når jeg trengte dem men dem har jeg visst ikke her lenger God natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi god natt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nathalie fordi skal du legge deg så tidlig? Banner. Nesa. Fordi. Seriøst. Jeg. Fikk. En. PM. Som. Tok. Pusten. Fra. Meg. Banner Latias fordi du kan stole på meg. Slik mentaliteten i byen min er lagt opp, kommer man visst mye lenger hvis man gjør noe galt. Greit å vite. Lover du? <3 JEG FÅR ALLERGISKE REAKSJONER NÅR FOLK IKKE FORMULERER SEG KORREKT. IKKE FORVENT AT JEG SKAL STÅ HER OG RETTE OPP. Perfekt er du selv, idioten min. =( Banner Vida for å lyve. Jeg har jo ikke sendt deg PM på flere timer. Jeg stoler på deg. Vil du at jeg skal gjøre noe galt når jeg flytter til byen din? Jeg vil jo passe inn. Det synes jeg også. Yes, jeg lover deg det. <3 DU ER SÅ EGOISTISK SOM TENKER PÅ DEG SELV HELE TIDEN. Jeg vil ikke være perfekt. Jeg vil bare være en ordinær gutt som har forelsket seg i verdens beste jente. =( 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nesa fordi hva snakker du om, en operasjon og kansje lam?? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Gypsy spiller ingen rolle. Ja er høy risiko for det... Men altså. Latias er vi venner eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Banner Gypsy Nesa_til_Nuffene fordi jeg skal ikke legge meg, nei. Endret 19. november 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nathalie fordi det er bra at du ikke skal legge deg enda! Banner Nesa fordi du får sjekke profilen min. Vennelista mi står oppført der. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Latias fordi det er ikke tidlig å legge seg nå. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Latias for vær litt snill da jeg ser jo at jeg står der men du snakker jo ikke til meg så mye Glad for at vi er venner hvertfall. God natt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nesa fordi sov godt! Banner Nathalie fordi det er natt til søndag. Det går fint å være litt oppe! 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Latias for takk det samme og klem Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nesa fordi jeg skal ikke sove. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Latias for nei ikke nå nei men klemmen var til du skulle legge deg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Banner Nesa_til_Nuffene fordi jeg skal heller ikke legge meg. Endret 19. november 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Banner Nathalie fordi før eller siden skal du sove. Endret 19. november 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nathalie fordi skal du døgne? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Banner Latias fordi most likely. Endret 19. november 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Banner Nathalie fordi hvorfor? Banner Vida for å lyve. Jeg har jo ikke sendt deg PM på flere timer. Jeg stoler på deg. Vil du at jeg skal gjøre noe galt når jeg flytter til byen din? Jeg vil jo passe inn. Det synes jeg også. Yes, jeg lover deg det. <3 DU ER SÅ EGOISTISK SOM TENKER PÅ DEG SELV HELE TIDEN. Jeg vil ikke være perfekt. Jeg vil bare være en ordinær gutt som har forelsket seg i verdens beste jente. =( Banner Latias fordi du er da vel ikke den eneste i verden som kan ta pusten fra meg! Husk at jeg er stormforelsket i naboen din også. =$ Jeg stoler på deg også. Virkelig. Jeg stoler på deg med hele livet mitt. Du ønsker definitivt ikke å passe inn i dette miljøet. Vi skal isolere oss fra alt sammen, så bare stfu. UNNSKYLD FOR AT JEG ER NØDT TIL Å SLITE MED MEG SELV HELE TIDEN, DA. Beklager, men du kommer aldri til å være noen ordinær gutt. Du er perfekt. Endret 19. november 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Gypsy for sove godt snuppa mi sender deg sms i morgen jeg lover Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Banner Nesa_til_Nuffene for å komme med sine evinnelige kommentarer om at hun skal sove, men aldri gjør det. Endret 19. november 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå