Mchansern Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida, for vi er bestevenner. Hehhheheehe. Neida. Joda. Neida. Joda. Kanskje? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nathalie for selv om jeg gikk inn i superstalkermodus, fant jeg bare frem til ei jente fra mexico., Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Tsjuden for å ikke vite at han rike bestefaren til Vida er fra Mexico. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Latias for å vite det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nathalie fordi det er jo eneste grunnen til at jeg er sammen med henne da. Så at jeg kan arve etter bestefaren. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Nei, nå skal jeg dra på Twilight med The Barnacle tror jeg. Kos dere. Banner Nathalie for å se på fotball. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nathalie for jeg skal gå og kjøpe skyrim YEAHHH! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Banner Tsjuden fordi jeg er verdensmester i skyrim. Serr. Banner Nathalie fordi det er jo eneste grunnen til at jeg er sammen med henne da. Så at jeg kan arve etter bestefaren. Banner Latias fordi det skal du selvfølgelig få, kjære. Banner Vida fordi hun deaktiverte Facebook-profilen sin. Banner Nathalie fordi den var det i utgangspunktet også, men jeg har ordnet med noe politikkgreier. Just for the record har jeg ikke noe stort behov for å være anonym, så dere får bare stalke meg alt dere makter. Banner Vida, for vi er bestevenner. Hehhheheehe. Neida. Joda. Neida. Joda. Kanskje? Hehehehehehhehehheheh, å så kleint. Ja, vi er bestevenner. Liksom. Kanskje. Joda. Lol, kos deg på kino pus. <3 Endret 19. november 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Nei, nå skal jeg dra på Twilight med The Barnacle tror jeg. Banner Hans fordi Barney ga meg aldri klemmen hun lovte. #heartbroken Banner Nathalie fordi det er jo eneste grunnen til at jeg er sammen med henne da. Så at jeg kan arve etter bestefaren. Banner Latias fordi det skal du selvfølgelig få, kjære. Banner Vida fordi hva? Er det greit for deg? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Latias fordi hvorfor skulle det ikke være greit? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida fordi er det greit om jeg dumper deg etter at jeg har fått min del av arven? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Latias fordi bestefaren min er udødelig, så for all del. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida fordi faen da. Må iverksette plan B da. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Latias fordi dette høres ikke lovende ut. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida fordi ikke? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Latias fordi B-planer pleier ikke å være lovende. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida, for jeg er alltid morsom på twitter! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida fordi sant nok. Det at jeg vil gifte meg med deg fordi jeg elsker deg høres ikke særlig lovende ut, nei. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Tsjuden fordi jeg er verdensmester i skyrim. Serr. Banner vida for *host* saklig *host* Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Banner Latias fordi trippelbans pleier å være lovende. Men nei, det der høres helt absurd ut. Tror du bør finne på noe annet. Banner Vida, for jeg er alltid morsom på twitter! Du er det. Ved min død skal du få arve følgerne mine. Jeg stoler på at du underholder dem. Banner vida for *host* saklig *host* 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå