Kammizez Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nathalie fordi hvilken film så du? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida for å være våken ennå. Banner Kammizez fordi ja, fy faen så hardcore jeg egentlig er. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida fordi hva gjør du oppe? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Latias fordi det var en film om jul, Kammizez. Kommer ikke på navnet. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Banner Nathalie for å være informativ. Banner Vida fordi hva gjør du oppe? Nei, du vet. Sitter her helt alene og er forelsket og sånt. Endret 19. november 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida fordi jeg synes ikke det var særlig informativt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nathalie fordi det var en kommentar med ironisk distanse. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida fordi jeg synes ironi er vanskelig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nathalie fordi jeg liker ironi. Neida, den var ironisk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida for å være vanskelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Nathalie fordi det er så kaldt og tåkete ute at jeg snart dør! Banner Vida fordi hva gjør du oppe? Nei, du vet. Sitter her helt alene og er forelsket og sånt. Det er så typisk deg, Vida. Hvem er den heldige? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Latias fordi hold deg inne, kjære. Det er så typisk deg, Vida. Hvem er den heldige? Uff, jeg vet. Har faen ikke gjort annet de siste 9 månedene. Jeg tror faktisk du kjenner den heldige. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida fordi det er bra at tråden er oppe og går igjen som normalt Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Mac fordi jeg er ganske ferdig her. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida fordi ikke gå Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Mac fordi hvorfor ikke? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida fordi du hører hjemme her. Derfor. Banner Latias fordi hold deg inne, kjære. Det er så typisk deg, Vida. Hvem er den heldige? Uff, jeg vet. Har faen ikke gjort annet de siste 9 månedene. Jeg tror faktisk du kjenner den heldige. Jeg kan ikke holde meg hjemme, du vet jo at jeg streiker. Hvem? Han fyren du har kjent i ni måneder og én dag? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Vida for å være våken ennå. Banner Kammizez fordi ja, fy faen så hardcore jeg egentlig er. Banner Latias fordi Vida stjeler tweets fra meg og poster her :---( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 Banner Mchansern fordi har du også en Twitter profil? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. november 2011 Rapporter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Banner Vida fordi du hører hjemme her. Derfor. Jeg kan ikke holde meg hjemme, du vet jo at jeg streiker. Hvem? Han fyren du har kjent i ni måneder og én dag? Banner Latias fordi nei, det gjør jeg ikke. SÅ VÆR HOS NABOEN DA FOR FAEN. Er nok han, ja. Men ikke fortell det til noen, da! Banner Latias fordi Vida stjeler tweets fra meg og poster her :---( Banner Hans fordi sånn er det å ha fans. Deal with it. Banner Mchansern fordi har du også en Twitter profil? Banner Nathalie fordi nei. Han har en Twitter-profil. Endret 19. november 2011 av Vida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå