ColdCode Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Banner Spritty for å være tidlig på skolen(08:14).Raske bussjåfører FTW Endret 17. november 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Banner Mac for jeg var på skolen klokka 07.25 Treig buss... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Banner Joeyvennen fordi hei har alle de gamle sluttet i tråden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Banner Gypsy fordi jeg er 93-kull, du våger ikke å kalle meg gammel! 1 Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Banner Latias fordi gamling. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Banner Latias fordi gamling. Lenke til kommentar
mikki1010 Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Banner jaricho for dobbelpost Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Banner Mikki fordi jeg har vært på LAN i to dager. :-) Holdt nr 2 siden igår morges, så nå skal det bli deilig å sette seg på do med godt lesestoff Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 banner mac for nå skal jeg prøve og få installert fedora på minipc'n. Dog, det blir innstallert på et minnekort, da ssd'en i den ikke har stor nok plass Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Banner Joey for å ha utrolig liten harddisk Han jeg var på LAN hos kjører Ubuntu. Det er digg! Kjører heller det enn Windows Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Banner Mac for ubuntu er digg ja. Har brukt det i flere år, men nå skal jeg prøve nye distroer. Minien får prøve ut Mint, starter opp fra minnekort noe som går TREIGT, menst en anen maskin får teste openSUSE Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Banner Joey fordi du får trøste deg med at det går raskere fra minnepenn/minnekort enn fra CD-ROM Samme vennen fikk Windows-en sin ødelagt, men vet ikke årsaken. Så, han må leve med å kjøre Ubuntu fra CD-ROM og lagre på harddisken Stakkars. Linux Mint er nr 2 på lista mi over distroer jeg liker Endret 18. november 2011 av Spritty Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Banner Mac fordi her var det visst akkurat så dødt som jeg hadde sett for meg. Hadde Glimti vært her, ville han nok laget oppslag om "trådens forfall". Noen som tilfeldigvis har Twitter? #ffnor @kompen, please. Ser helst at mitt idol skal ha 1000 followers til i løpet av helgen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Banner Vida for hei, lenge siden sist! Jeg har savnet og ha deg her i tråden Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Banner Joey fordi " " Da tar jeg kvelden og stikker opp å ser på James Bond. Ha en fortsatt fin kveld alle sammen Endret 18. november 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Banner MAc for jeg lurer på om jeg skal sette på en film jeg også, men hvilken film? Nah, blir vel bare og snakke med dama på skype ut denne dagen. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Banner Crazy fordi james bond om 10min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Hadde Glimti vært her, ville han nok laget oppslag om "trådens forfall". Banner jaricho fordi føler du en trang til å snakke om Glimti så lang tid etter at han sluttet å skrive i tråden, Vida? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Hadde Glimti vært her, ville han nok laget oppslag om "trådens forfall". Banner jaricho fordi føler du en trang til å snakke om Glimti så lang tid etter at han sluttet å skrive i tråden, Vida? Banner Nathalie fordi jeg har en hel del jeg gjerne skulle sagt om Glimti så lang tid etter at han sluttet å skrive i tråden, ja. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Banner Vida fordi hvorfor det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå