Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Hans fordi jeg har hodeverk :(

Har spist bare sjokolade, godteri og brus de siste 35 timene.

Har vært på overnatting hos en venn sammen med en annen venn i litt over 30 timer nå, kom hjem for en halvtime siden. Spilt i 23-24 av timene og sovet i 5-6 :p

Tror jeg må legge meg litt nedpå.

Hva slags mobil har du kjøpt, Joey? :)

Android eller iPhone, ANDROID ELLER iPHONE! :ph34r:

Lenke til kommentar

Banner Mac for jeg har kjøpt meg en telefon som faktisk er gammel. Men det var det en grunn til, prisen. Og når den kom ut, i 2009, var det den telefonen jeg ville ha.

Kjøpte meg HTC touch pro 2. Gammel, men god. Det er ikke iOS på den, og ikke android. Det er windows mobile. Brukbart, men uvant. :p querty tastatur da :)

Og den gamle telefonen havnet under skrutrekkeren. 8 skruer, og den var demontert. Nå skal jeg bare bestille nytt glass til den, så har jeg to touch telefoner. :)

Lenke til kommentar

Banner Mac for jeg har en del taster som ikke henger med her, samt at jeg ikke husker ALLE navn på alle ting.. :p

Telefonen i seg selv er fantastisk :D Windows mobile er vel det eneste jeg ikke liker helt, men vanesak. :p Er vandt med pda'en såeh. :tease:

Men ZTE telefonen min. Merkelig at det var 8 skruer, og vips lå hovedkortet og dekslene side ved side. :p

Lenke til kommentar

Banner Mac for jeg skal bestille nytt glass til zte telefonen min :D

Og handle litt på dealextreme. :) Den store handledagen idag gitt.. :p

Kjøpte 12 flasker julebrus igår, og da måtte jo dama vedde med meg.. Hun veddet på at det jeg kjøpte var tomt før lørdag. Er langt fra tomt, så kan hende jeg vinner :new_woot:

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...