fsx v1.1 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Banner crazy for er det bare meg eller? er det INGEN som kan forskjell på "retard" og "retarded" LOL dette er tragisk, dem veit ikke hva dem snakker om engang Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Banner fsx for kan du forklare forskjellen? Er ikke sikker på at jeg vet den riktige forskjellen Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 "retard" betyr forsinke. "retarded" betyr tilbakestående Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Banner fsx fordi jrg får ny Mac imorra Sikler allerede 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Banner mac fordi mac er så tynn så "knekk" når man mister den ibakken Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Banner fsx for jeg sikler mer over hardwaren jeg får neste ukke, Mac Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Banner Joey fordi fsx , nå snakker du om MacBook air, drn førstr generasjonen fra 2008. Den hadde problem med knekking og sånt. Men, hvilken maskin får ikke merker når man mister den i bakke? Jeg får i hvertfall en iMac fra sent 2006. Kraftigste maskinen min så langt http://www.everymac.com/images/other_images/imac_core_duo_big2.jpg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Banner Mac for jeg har lyst til og fikse iMac G5'en vi har, som var fra 2004. Den døde, standarfeil med den modellen tror jeg. Svidd skjermkort.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Banner Joey fordi jepp. SVÆRT kjent feil.maskinen jeg skal ha er forresten helt lik, men den har Intel prosesso. Ikke er det så mye kjente feil med den heller Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) banner spritty fordi jeg savner vida i tråden Endret 6. oktober 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Banner Bundy fordi jeg må si meg enig med han. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 banner aalton fordi jeg har alltid rett Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Banner Bundy for jeg er enig. Og mac, tror du jeg får fiksa det gratis? Reklamasjonsfristen har gått ut, men den døde før den gikk ut. Vi kontaktet Apple, men de ga jo blanke faen.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Banner Jowy fordi det tviler jeg på. For, du kan jo ikke dokumentere at den gikk ut før reklamasjonaretten gikk ut. Du må nok bestille nye deler fra eBay eller iFixit og fikse selv Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Banner Mac for javell, kan ikke dokumentere en mail apple avviste i 2008? Da var det bare og finne igjen den da.. Men det er jo intergrert skjermkort i hk på den maskina, dvs at jeg må bytte hele hovedkortet. En møkkajobb i en eple maskin. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Banner Joey fordi tråden omtrent er død... Hva skjer? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Banner NeBlix fordi jeg kjører bil Snart blir det lukeparkering Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 banner mac for nå er jeg på flyplassen. To pakker ligger og venter på meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Banner Joey fordi det er lenge siden jeg har bannet han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2011 Banner Gypsy fordi det er lenge siden jeg har bannet henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå