The Crusher Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Banner MAc for og fortelle en trist historie. Men, nå blir jeg forbanna. får ikke bootet opp fra minnepennen min med openSUSe på. Får vel skaffe en ekster cd-rom og teipe på under minipc'n.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Banner Joey for å ikke klare å installere Linux via minnepenn. Gjorde det hundrevis av ganger når jeg en gang i tiden hadde mini-PC Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Banner Mac for det er minnepennen tror jeg. Bruker bare unetbootin for og lage minnepennen ut ifra en .iso fil, noe som skal fungere knirkefritt. Men selvsagt så fungerer det ikke. Sikkert maskina.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Banner Joey fordi heisann! Har du høstferie? :!: Endret 3. oktober 2011 av Spritty Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Banner Spritty fordi jeg var på bowling igår, men de hadde ikke skostørrelsen min. Makan til frekkhet Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Banner MAc for jeg har høstferie ja, men jobber på europris denne uka. Akkurat kommet hjem nå. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Banner Joey fordi en i klassen min jobber også på Europris Men, nå må jeg snart ut å massakrere den gressklipperen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Banner Mac for og være slem mot gressklippere. Fikkl lyst til og knuse en eMac akkurat nå... Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Banner Joey fordi du våger ikke Gressklipperen er forresten "massakrert" allerede. Pappa klarte å knekke og rote på den Knakk den greia som skal holde oppsamleren, mista et hjul, knakk det greine som er på toppen av motoren og hele den greia man holder i er helt løs. Må bare hente en skjøteledning, så blir det fart her Er elektrisk Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 banner mac for vorfor våger jeg ikke? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Banner Joey fordi den er uskyldig. Den har jo ikke gjort noe galt Og fordi da blir jeg lei meg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Banner Mac for slapp av, skal ikke knuse den. Den har gjort noe galt jo, den drepte den eksterne harddisken min. Og nå har jeg bestilt varer for 1337 kroner + frakt. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Banner Joey fordi jeg akkurat har bestilt Gainward GeForce GTX 570 Golden Sample - Goes Like Hell 1280 MB + Corsair H60 fra Komplett! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Banner Blixern for jeg har tenkt og bestillem eg 6990 senere jeg Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Banner Joey for å ha mye skrivefeil Idag skal vi bytte ut alle vinduene i 1.etg. Dritkaldt uten vinduer Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 banner mac for jeg skrev fra en nokia 9300 Digg med pause nå. Har vært mye og gjøre idag Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Banner Joey fordi jeg har sendt deg en PM. Så du den ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Banner Mac fir har iike sett den. Skal ta en titt når maskinen er oppe igjen Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Banner Joey fordi det var den parabol greia som du så på, så jeg har ikke sendt noe nytt etter det Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Banner mac for jeg skal se om jeg rekker og kontakte de på lørdag. Har no jævli vondt i ryggen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå