The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Tsjuden for skolepc'en min røyk harddisken på den, så den havna på ikt.. Så da sitter jeg igjen med en treig 7" asus 701 netbook. Tror jammen meg at jeg skal kjøpe meg min egen laptop, så jeg har en som er brukbar. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Joey for haha, nå lo jeg godt.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner CrazyJoey for hva ler du av? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Tsjuden for jeg skrev det på et annet forum, så bare kopierer det derifra. : Haha, nå fikk jeg en liten latter: When a failure is anticipated by S.M.A.R.T., the user may choose to replace the drive to avoid unexpected outage and data loss. kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/S.M.A.R.T Slik jeg forstod dette, så kan man altså bytte ut harddisken uten og miste data om man har fått S.M.A.R.T feil på hdd'en. Det wikipedia skrev så.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 banner joey for Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Tsjuden for yaay, jammen glad jeg ikke bruker tastaturet på minipc'en nå. Maskinen er på 99 grader og cpu'en rett under tastaturet. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Banner Joey jeg har eMac. De er råfine. Samt iMac G4 Endret 1. oktober 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Mac for her står det en iMac G3, den ser ut som en eMac bare mindre. Og fikk et mac tastatur, av gamletypen, MED ENGELSK oppsett Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Joey fordi den har jeg også. Den med slot load CD-ROM Riktig, eMac var arvtakeren til iMac G3 og ble solgt til skolemarkedet. Men etterhvert solgte de også til privatpersoner og bedrifter. Ble vel laga i 2002 og avslutta i 2005 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner MAc for jeg har en, eller fattern har en eMac som han fikk av en skole, og en eMac som var for privatpersoner. Følger ikke med på utviklingen av de, når de ble lansert, vet bare at de ikke kan måle seg opp mot dagens hastigheter på maskiner.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Banner Joey for å være uvitende Min iMac G4 med 1Ghz prosessor og 256MB RAM kjører Tiger(som ble lansert rundt Longhorn tider) kjører både iTunes, surfer på nettet og kjører MSN samtidig uten problemer. Skullle gjerne sett en Vista maskin med 256MB RAM(noe som er absolutt minimum av hva Vista kan starte opp med. 255MB RAM og du ender opp med feilmelding eller Bluescreen) Spør meg om en maskin eller et OS eller annet produkt fra Apple og jeg kan all info Endret 1. oktober 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Mac for eMac'en som står her med 600mhz prosessor, 256mb ddr ram, og 40gb hdd sliter med og dra nettleser og iTunes samtidig. Og min minipc med 900mhz celeron prosessor, 2gb ram og 4gb ssd intergrert i hk sliter med og dra fire faner i firefox og skype samtidig. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Joeyvennen for hvor er latias? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Nesavennen min for jeg aner ikke. Lurer litt på det selv. Hvordan går det med deg da vennen? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg har 1Ghz versjonen med 256MB RAM og SuperDrive Noen planer idag? Jeg skal lage røykmaskin av en sånn støvsuger som er noe à la sånt, bare i nyere utgave og med batteri. Og jeg må finne på noe å gjøre med en ødelagt elektrisk plenklipper Motoren funker, men hjula er knekt/borte Endret 2. oktober 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Banner mac for nå er jeg hos farfaren min og bruker en PowerBook G4 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Banner Joey fordi jeg hadde to av den modellen og En 15" Titanium og en nyere 12" 15" ble solgt og 12" er dessverre defekt Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 banner mac for defekt? Nar du ikke fikset den? :o Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Banner Joey for at han skal nå ta backup av det han trenger på minipc'en før han installerer openSUSE, om det er plass til openSUSE 11.4 på 4gb ssd.. Om ikke får jeg installere det på et SD kort. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Banner Joey fordi den var ikke helt i orden når jeg fikk den og ble svært varm. Endte med at vifta gikk på full guffe og etter 5 sekunder sto maskinen i dvale. Tenkte jeg skulle få blåst ut støv og sånn av den en dag, men var så dum å blåse for fullt med kompressoren inn der vifta blåser ut Når jeg så kobla den til strømmen fikk jeg en høyfrekvent lyd, forvridd bilde og til slutt hørte jeg alt stoppe opp og msaskinen skrudde seg av. Så begynte det å sive ut røyk Men, den står fortsatt som utstilling(uten tastatur) på den hylla som du så i videoen jeg lasta opp av rommet mitt Konge maskin, hadde den bare vært i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå