Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Tsjuden for jeg skrev det på et annet forum, så bare kopierer det derifra. :) :

 

Haha, nå fikk jeg en liten latter:

 

When a failure is anticipated by S.M.A.R.T., the user may choose to replace the drive to avoid unexpected outage and data loss.

kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/S.M.A.R.T

Slik jeg forstod dette, så kan man altså bytte ut harddisken uten og miste data om man har fått S.M.A.R.T feil på hdd'en. Det wikipedia skrev så.. :p

Lenke til kommentar

Banner Joey for å være uvitende :ohmy: Min iMac G4 med 1Ghz prosessor og 256MB RAM kjører Tiger(som ble lansert rundt Longhorn tider) kjører både iTunes, surfer på nettet og kjører MSN samtidig uten problemer. Skullle gjerne sett en Vista maskin med 256MB RAM(noe som er absolutt minimum av hva Vista kan starte opp med. 255MB RAM og du ender opp med feilmelding eller Bluescreen) :cool:

 

Spør meg om en maskin eller et OS eller annet produkt fra Apple og jeg kan all info :)

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi jeg har 1Ghz versjonen med 256MB RAM og SuperDrive :dribble:

 

Noen planer idag? :)

Jeg skal lage røykmaskin av en sånn støvsuger som er noe à la sånt, bare i nyere utgave og med batteri.

vacuum-cleaner.jpg

 

Og jeg må finne på noe å gjøre med en ødelagt elektrisk plenklipper :hmm:

Motoren funker, men hjula er knekt/borte :p

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi den var ikke helt i orden når jeg fikk den og ble svært varm. Endte med at vifta gikk på full guffe og etter 5 sekunder sto maskinen i dvale. Tenkte jeg skulle få blåst ut støv og sånn av den en dag, men var så dum å blåse for fullt med kompressoren inn der vifta blåser ut :wallbash:

Når jeg så kobla den til strømmen fikk jeg en høyfrekvent lyd, forvridd bilde og til slutt hørte jeg alt stoppe opp og msaskinen skrudde seg av. Så begynte det å sive ut røyk :( Men, den står fortsatt som utstilling(uten tastatur) på den hylla som du så i videoen jeg lasta opp av rommet mitt :) Konge maskin, hadde den bare vært i orden :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...