Aalton Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Banner Joey fordi, hvordan går det? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Banner Joey fordi det går bra, takk Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Banner Spritty fordi jeg har lite å gjøre... Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Banner Snasent fordi da er det høstferie Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Banner Spritty fordi ha en fin høstferie Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Banner Spritty fordi jeg må prøve å få laget en ny avatar idag Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 bannar Mac for yay, internett på flyet Men med treigt nett og delvis defekt minipc så funker jo det dårlig. Hele 7" pc og greier.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Banner Joey for å ikke ha skaffet seg nettbrett. :ohmy Tid for James Bond. Ha en fin tur hvor du nå enn skal hen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Banner spritty for du er ikke den eneste som har sett på James Bond i kveld Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Tsjuden fordi jeg har visst sett den før. Eller, i hvertfall de siste 20 minuttene, rundt fra da han ble øagt inn i det røret. Morsomt å se på alle de dårlige effektene, fortfilm etc Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 banner mac for nettbrett skl jeg skaffe meg ja Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Joey for å være awesome. Bare ikke kjøp deg disse Kina kopiene som ePad etc. Nå er det sannelig på tide at Latias og Vida kommer tilbake De har jo ikke vært pålogga siden 28. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner mac for jeg tror nok ikke det blir en iPad på meg, blir vel et nettbrett med android eller win7 til meg. Men nå ser jeg ikke noe annet en en eneste maskin med windows her jeg er nå. Resten er mac, utenom min minipc da.. Et par mac mini, eMac, macbook pro og macbook. Samt iPhones og diverse generasjoner ipods.. Tror fattern er apple fanboy.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Crazyjoey for hva skjer? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Tsjuden for jeg sitter da her og surfer rundt og hjelper folk som spørr meg om ting om pc akkurat nå, samt sliter med og hjelpe alle samtidig siden maskinen er så treig. Men mac'en som står vedsiden av meg er enda treigere.. Og jeg skal begynne og sette opp nettverket mitt her også nå. Og hva skjer der da? Banner Joey fordi, hvordan går det? Banner Aalton for hei, lenge siden sist. Her går alt fint, litt forkjølet, men ellers alt bra. Enn der da? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Joey for å hjlep folk med pebcak problemer skjer ingenting jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner Tsjuden for det hjelper ikke med rask nettlinje når man har en møkktreig pc.. Men skal ta og fjerne ubuntu og legge inn openSUSE på den snart, eller iværtfall iløpet av dagen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 BAnenr Joey for hva er openSUSE ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Banner Tsjuden for det er en linux distro. Endret 1. oktober 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Banner joey for Skolepcen min spiller av trommeylder helt tilfeldig når jeg er på internet. helt tilfeldig! badumtsssh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå