Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner mac for jeg sitter med bestefar sin pc nå, og engelsk oppsett via livecd var ikke lett i opensuse.

 

Hvor lenge er kundeservicen oppe da? Kan jo prøve og ringe de imorgen om jeg får tid. :)

 

Lekser har ikke jeg heldigvis. Flaks det, men har prøve imorgen. Same shit, går nok bra. :)

Vil besøke jenta jeg liker, men får ikke ringt og spurt om jeg kan komme engang :( har ikke penger på kortet før på lørdag. Bah, alt går rett vest for meg tror jeg. Pokker heller... :(

Lenke til kommentar

Banner Joey fordi du har jo live chat også, men med engelsk oppsett skjønner jeg jo at det kan bli litt problematisk.

Kundeservice på telefon er oppe fra 08-23 på hverdager, stengt på søndager, men åpent til 20 00 på lørdager :)

 

Og de får du kontakt med på dettte nummeret. 06090

 

Etter å ha lest litt virker det som det kan ha noe med en oppdatering som kom ut for 2 dager siden til HD Combo, modellen jeg tipper du har. Ifølge det jeg leste betyr feilmeldingen "9" at oppdateringen krasjet/mislyktes.

Vet selvsagt ikke dette sikkert, men sto i en brukermanual jeg leste.

 

Men, er det no mer tar vi det over PM/Skype, ok? :)

 

Nå er det vel 2-3 sider kun oss som banner hverandre om kundeservice og hvilket OS som er best :p

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...