The Crusher Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner MAc for jeg har absolutt ikke gjort en dritt idag. Jaja, sånn går det når læreren for det første, sier ting vi har lært før, og for det andre snakker kjedelig, og tror at vi ikke vet hvordan vi lagrer en fil i et program... Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner Joey fordi det er plagsomt Lærere vet åssen man kommer seg inn på Word, ingenting mer. Eller, egentlig knapt det, da de staver Word, Words. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner mac for lærern våres kaller google for gåggl. :!: Men jeg lurer på hva jeg skal gjøre idag jeg. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg skal øve til prøve. Kalde krigen. Fikk også 2+ på forrige matteprøve Suger. Endret 29. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner Mac for jeg har prøve imorgen, men tror ikke det er noe vanskelige greier heldigvis. Matteprøva gikk som smurt igår, så satser på at den neste prøven også går bra. Pokker altså, det skulle være et hull i veggen fra en gammel antennekabel. Finner ikke det hullet jeg, så får ikke kobla opp dekoderen min idag. Orker ikke og borre nytt hull nå... Men fant tre hull i veggen, men ingen gikk rett igjennom Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Banner Joey fordi vi er de eneste som poster i tråden. WTF er de andre hen? Klarte å slette deg som venn Legger deg til igjen snart. Må bare vente de 5 minuttene først... Endret 29. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 banner spritty fordi BF 3 er awesome Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner Bundy for jeg har ikke betaen enda jeg. Og mac, er nok ikke bare vi som poster her. De andre kommer nok snart. Hvordan klarte du det? Jaja, går greit det, blir vel snart lagt til igjen håper jeg. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Lurte på hva dette ikonet betydde, og trykket selvfølgelig. Så fikk jeg bare beskjed om at du var fjerna Da er du lagt til igjen Endret 29. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner mac for haha. Du holder ikke over ting for og se beskrivelsen først altså? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner Joey fordi ikke hvis jeg ikke har lyst Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner MAc for haha.. Tenkte jeg skulle teste og splitte opp signalet ute på parabolen nå. Bare jeg når opp til parabolen da.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Banner Joey fordi hør på denne sangen Og lov meg at du hører hele, ikke hører 5 sek og lukker vinduet Den er dritkul og får deg i godt humør http://www.youtube.com/watch?v=p2ooeJfckok Så lang tid tok det før Bannetråden v4 ble kverka Varte i 8 dager Endret 29. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner Mac for jeg hører på den nå. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Banner Joey for å høre på sangen jeg postet. Oh yeah! Banner Joey for å høre på sangen jeg postet. Oh yeah! Kammizez er i tråden! Oppfør dere folkens Endret 29. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner Mac for jeg har ikke noe musikk og høre på nå, så må da høre på noe. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Banner Joey for å ikke høre på musikk Klarer meg ikke uten musikk i det hele tatt jeg. En dag uten musikk er som en dag uten mat og vann Dagene er sanger, slik ser i hvertfall jeg verden :!: Endret 29. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner Mac for faen heller altså... Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner Joey fordi hva er galt? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Banner Mac for feil 9 på dekoderen, hva var det igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå