Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Mac for å linke til tråder! :ohmy:

 

Banner Latias for å være kjip. :ermm:

Det er jeg av oss som må til terapi, så bare stfu om hvor "ille" du har det.

:cry: Vi må bli vampyrer. That's the only way.

Banner Vida fordi greit da, det er verre å besvime enn å bli paralysert. Fornøyd? :(

Brb, må ringe terapeuten. Så får du se hvor ille jeg har det!

Vampyrer? :cry: Kan vi ikke møttes i himmelen i stedet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi du får ikke lov til å gi etter for at jeg skal bli fornøyd. :(

Bare vent. Skal gi deg rapport fra første time hos psykiater. Lover deg at jeg blir diagnostisert som sinnssyk! =o

Åh. Takk og lov for at det også er et alternativ. Hadde vært verdens undergang for meg å bli vampyr, med tanke på at de ikke spiser epler. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Apple for å elske epler selv også.

 

Banner Latias fordi du får ikke lov til å gi etter for at jeg skal bli fornøyd. :(

Bare vent. Skal gi deg rapport fra første time hos psykiater. Lover deg at jeg blir diagnostisert som sinnssyk! =o

Åh. Takk og lov for at det også er et alternativ. Hadde vært verdens undergang for meg å bli vampyr, med tanke på at de ikke spiser epler. :(

Banner Vida fordi det var nettopp det jeg gjorde nå. Alt for deg, kjære. ;)

Fortell meg noe jeg ikke vet. Det at du er sinnssyk er jo gammel nytt. =p

Wtf? Spiser de ikke epler? :scared: Himmelen høres koseligere ut. Vi får vel epler der? :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi det var nettopp det jeg gjorde nå. Alt for deg, kjære. ;)

Fortell meg noe jeg ikke vet. Det at du er sinnssyk er jo gammel nytt. =p

Wtf? Spiser de ikke epler? :scared: Himmelen høres koseligere ut. Vi får vel epler der? :wee:

Banner Latias fordi du er tilgitt denne gangen, men det der kommer jeg ikke til å akseptere når vi flytter sammen. :(

Jeg var ikke sinnssyk i det hele tatt før jeg møtte deg.

Helt sant. Tragisk, om jeg får lov til å si det. Har aldri sett min vampyrhelt Eric Northman ta seg et eple, liksom. Selv om det ville kledd ham ypperlig. :hmm:

 

Vi satser på himmelen, kjære. Der får vi alt vi trenger. :love:Ikke at jeg trenger noe annet enn deg, da, men et eple i ny og ne hadde jo vært koselig. <3

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi du er tilgitt denne gangen, men det der kommer jeg ikke til å akseptere når vi flytter sammen. :(

Jeg var ikke sinnssyk i det hele tatt før jeg møtte deg.

Helt sant. Tragisk, om jeg får lov til å si det. Har aldri sett min vampyrhelt Eric Northman ta seg et eple, liksom. Selv om det ville kledd ham ypperlig. :hmm:

 

Vi satser på himmelen, kjære. Der får vi alt vi trenger. :love:Ikke at jeg trenger noe annet enn deg, da, men et eple i ny og ne hadde jo vært koselig. <3

Banner Vida fordi greit. Jeg skal aldri åpne kjeften min igjen. Fornøyd? :(

Ikke jeg heller. Jeg anså meg selv som normal. Se hva du har gjort med meg nå. =(

Pøh, hvem faen er det? Dexter Morgan er tingen. Seriemordere ftw. :cool:

Jeg trenger bare deg. Alt annet er helt likegyldig for min del. :love:Du skal få så mange epler du bare orker. <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi greit. Jeg skal aldri åpne kjeften min igjen. Fornøyd? :(

Ikke jeg heller. Jeg anså meg selv som normal. Se hva du har gjort med meg nå. =(

Pøh, hvem faen er det? Dexter Morgan er tingen. Seriemordere ftw. :cool:

Jeg trenger bare deg. Alt annet er helt likegyldig for min del. :love:Du skal få så mange epler du bare orker. <3

Banner Latias fordi da slår jeg opp. Den herlige stemmen din utgjør jo en hel prosentandel av hvorfor jeg liker deg så himla godt. :(

Stdu. Du kunne ikke vært mer perfekt. <3

Dexter Morgan er tingen, ja, men nå snakket vi liksom om vampyrer, ikke seriemordere. :(

 

Ditto, kjære. Du er det eneste i verden som betyr noe som helst for meg. Jeg elsker deg. :love:Jeg vil ikke ha epler med mindre du vil spise sammen med meg.

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner CJ fordi hva skjer?

 

Banner Latias fordi da slår jeg opp. Den herlige stemmen din utgjør jo en hel prosentandel av hvorfor jeg liker deg så himla godt. :(

Stdu. Du kunne ikke vært mer perfekt. <3

Dexter Morgan er tingen, ja, men nå snakket vi liksom om vampyrer, ikke seriemordere. :(

 

Ditto, kjære. Du er det eneste i verden som betyr noe som helst for meg. Jeg elsker deg. :love:Jeg vil ikke ha epler med mindre du vil spise sammen med meg.

:ohmy: Banner Vida fordi du våger ikke å slå opp. Gjør du det, tar jeg mitt eget liv. Så enkelt er det. :(

Det kunne ikke du heller, så bare stfu. ^^

Greit da. Kos deg med han der "Eric Northman" da. :hrm:

 

Jeg elsker deg også. Jeg vil gjerne spise et eple sammen med deg. <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi jeg elsker at du elsker fotball. Seriøst. :love:

 

:ohmy: Banner Vida fordi du våger ikke å slå opp. Gjør du det, tar jeg mitt eget liv. Så enkelt er det. :(

Det kunne ikke du heller, så bare stfu. ^^

Greit da. Kos deg med han der "Eric Northman" da. :hrm:

 

Jeg elsker deg også. Jeg vil gjerne spise et eple sammen med deg. <3

Banner Latias fordi du vet da like godt som meg at jeg aldri i livet kunne funnet på å slå opp. Du betyr ALT for meg. Mister jeg deg, mister jeg alt jeg har. Da er livet mitt over.

Du, jeg mener det faktisk. På ekte. Du er mer enn perfekt. =(

Vi koser oss stadig vekk, vi. Har kost oss gjennom 3 sesonger nå, skal snart hive oss utti nr. 4. :love:

Virkelig? Vet du hvor sterke ord det er, at du elsker meg? Og har du virkelig lyst til å spise et eple med meg? På ekte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...