Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Mac fordi hva er vitsen med nytt nett om det skal være ustabilt? :p

 

Banner Latias fordi jeg besvimer, for faen! :cry:

 

Jeg elsker deg. Jeg kommer alltid til å elske deg. Over alt annet i verden. Til siste slutt. :love:

Banner Vida fordi jeg våger å påstå at paralysering er verre enn besviming. Ergo har jeg det verre enn deg. :cry:

 

Til siste slutt? Lover du? :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi gjør det, du. ;)

 

Banner Vida fordi jeg våger å påstå at paralysering er verre enn besviming. Ergo har jeg det verre enn deg. :cry:

 

Til siste slutt? Lover du? :love:

Banner Latias fordi det kommer helt an på hvor hardt underlaget er når du besvimer, det. :cry:

 

Til siste slutt. Jeg lover. :love: Jeg kan ikke leve uten deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi Tsjuden er var i tråden, men poster postet ikke. Post da, Tsjuden :(

 

Nettet er forresten litt veldig SVÆRT ustabilt over trådløst og kobler hele tiden fra og til enhetene.

Fungerer greit nok på kabel, men trodde da at det var litt større hastighet. Ble lovet 12000 kb/s ned(hvis jeg ikke leste veldig feil), men ser bare ut til å få rundt 1300 kb/s. :( Sto også 600 kb/s opp, men klarer ikke mer enn 70 kb/s.

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Banner CJ fordi jeg har tregt nett.

 

1504757250.png

 

Banner Latias fordi det kommer helt an på hvor hardt underlaget er når du besvimer, det. :cry:

 

Til siste slutt. Jeg lover. :love: Jeg kan ikke leve uten deg.

Banner Vida fordi det spiller ingen rolle. Der og da merker man uansett ingenting. ;)

 

Jeg vil ikke at det skal være en siste slutt. :cry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi nettet mitt egner seg ikke til YouTube opplasting en gang :( Redigerer ofte videoer i Final Cut og filene blir da på rundt 600 MB-2GB. Og da snakker vi 5-6 timer for å laste opp. Burde gått på et par minutter :(

 

Nå må jeg snart ha min daglige dose South Park, hvis ikke tror jeg at jeg blir vampyr jeg også.

 

 

 

Men hvorfor jeg skulle bli vampyr av å ikke se på South Park vet jeg ikke :hmm:

 

 

 

...det med kabel med homeplug KAN påvirke ytelsen. Prøv og koble direkte i ruteren.

 

Okey, skal teste det :)

 

Er veldig fornøyd med ned-hastigheten i hvertfall. Over dobbelt av det vi hadde før :new_woot:

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...