The Crusher Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Banner MAc for den jeg har suger da iværtfall og er koblet opp mot et domene. Det første jeg kommer til og gjøre med den når jeg har betalt ut leien for tre år er og formatere den, og legge inn linux på den. Vilken distro vet jeg ikke, kankje debian, med mindre det blir noe server software. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Banner Joey for å like Linux Men, nå tar vi kanskje litt av her? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Banner Mac for tar av? Tviler. Selvsagt liker jeg linux. Tar lite resusser, lynskapt på ssd, og fungerer knall på gammel hardware, samt ny. Og gratis. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Banner Joey fordi helt enig. Linux er topp. Selv tviholder jeg fortsatt på Mac, selvsagt, da jeg synes det er det beste Det som er veldig kjekt er at Mac og Linux-distroer ofte har de samme programmene. Bl.a diskverktøy og terminal Og begge er bygget på Unix og kan åpne mange like filer, som f.eks .tar og .gz Jeg har en venn som har Ubuntu på sin stasjonære maskin og vi har ingen problemer med å veksle filer og komprimerte mapper/filer til hverandre Tror jeg slo rekord for smilefjes Endret 26. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Banner Mac for OSX er bygd opp av unix, men det jeg har hørt, vet ikke om det stemmer, men at linux egentlig er en kopi av unix, bare modifisert. Vet ikke om du har lest prosjekt nec pc eller ikke, men tror kankje jeg skal slenge ut en update der snart. Skal gå over til linux på den, men trenger litt bedre hardware i den først. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Banner Joey for å snakke om ting jeg ikke forstår noe av Nå gikk vi litt ut av mitt know-how-område Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Banner Mac for beklager. Hmm, lurer på om jeg skal bestille meg et nytt tastatur jeg. Kankje ett apple tastatur? Trenger et med engelsk oppsett Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Banner Crazyjoey for å unnskylde seg Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Banner Jimmy for jeg tror ikke jeg har sett deg før. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 BAnner meg selv for ÅNEIVEL NEI, SKAL ALT STOPPE OPP NÅ? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 banner meg selv for UIUIUIUIUIUI Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Banner Tsjuden for oisann, lite strøm igjen på laptopen gitt. Windows sier 0%. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 rBanner Joey for haha Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Banner Tsjuden for maskina suser og går enda, så windows tar nok feil. Men må vel begynne og pakke litt nå jeg. Skal jo på skolen om ikke så lenge. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Banner Joey fordi ha en fin dag Endret 27. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Banner MAc for du får ha en fin dag du og. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Banner joey fordi nevn en stat i USA Endret 27. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Banner Mac for nevada er en stat. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Banner Joey for å ikke nevne California der Apple HQ ligger. Også er det masse babes der Dessveree ligger også San Francisco der, kjent for sine homseklubber... Endret 27. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Banner Mac for haha, det er det eneste du tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå