Latias Skrevet 26. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Banner Nathalie fordi hva skjer? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Banner Latias for lurer på hvordan saken ender jeg.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Banner Nathalie for å vite hvordan man bruker en av/på-knapp Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Banner Spritty for å ikke oppdatere siden...! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Banner Hans fordi jeg skriver på iPaden og glemmer å gå vekk fra siden/lukke fanen, og da blir jeg stående der Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Banner Mac for dårlig unskylding. Men er greit denne gangen. Glemmer selv og optatere fanen noen ganger. Bruker jo tross alt og ha oppe 500+ med faner, så ikke like lett og holde styr på alt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Banner Joey fordi har du virkelig bruk for så mange faner? Er du helt seriøs? Jeg må vite om jeg kan stole på henne eller ikke. Banner Latias fordi du kan alltid stole fullt og helt på kjæresten din. Det trenger du aldri å være i tvil om. Jeg lover deg dette, helt seriøst. Kjæresten din elsker deg over absolutt alt. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Banner Vida for om jeg har bruk for det? Nei. Gidder bare aldri og lukke de igjen. Maskinene mine står somregel på 24/7, og blir ikke restartet/slått av med mindre de må, eller ved feil. Og windows har jo en del feil, så skal kankje gå over til 100% linux. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg skulle gjerne også brukt Linux på min Windows maskin. Dessverre får jeg aldri ordentlig til Wi-Fi på den, noe som kan bli et problem når det er en skole-PC Samtidig tror jeg ikke Evernote(et notatprogram for Mac, Windows og bl.a iOS) er for Linux, og spørs hvor bra det vil kjøre i Wine. Endret 26. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Banner Mac for det kan hende du er heldig og finner driver til nettverkskortet ditt. Om ikke, så er det ikke vanskelig og bytte det i en laptop. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Banner Joey for å tro at jeg er et datageni som bare kan skru opp en laptop og bytte nettverkskortet. På en Mac (i hvertfall de eldre) er det jo mye enklere Selv om jeg fikk maskinen gratis, betyr ikke det at jeg skal koste på meg et helt nytt kort. Maskinen er herpa, så er ikke vits i å styre for mye med den Men, dumt med de driverne. Skulle gjerne hatt noe som fungerte ordentlig. Kjørte flott på Linux Mint en stund, men dessverre var WiFi driveren upålitelig og det tok ofte minutter før den var oppe å kjørte. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 banner joey for hei, det var mye skrift i en ban! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Banner Mac for alle nettverkskort er ikke like godt støttet. Men så bruker jeg bare trådløst på laptopen hjemme og på skolen. Så fort jeg får tak i 10m nettverkskabel til, så skal det bli slutt på trådløs bruk hjemme hos meg. Og en laptop er enkel. Somregel en luke under maskinen du skrur ut, så er det to ledninger og to skruer på nettverkskortet. Værre er det ikke, og de koster ikke mye. Har faktisk noen til overs som var i en maskin som ble levert med linux. Banner Tsjuden for heihei Endret 26. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 BAnner Joey for hei! mac, har du TF2? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Banner Tsjuden fordi hva er TF2? Banner Tsjuden fordi nei, har ikke det Endret 26. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 banner mac for alle må ha det! Det er gratis nå så ingen unskyldning Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Banner Tsjuden for gratis? Betalte jo 120 kroner for det for ca et år siden jeg. :S Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Banner Joey for å betale for noe som er gratis. Jeg gleder meg til jeg skal opp på hytta og kjøre bil i høstferien. Det er morro Sorry Tsjuden, må ha Steam, og det funker bare på Intel Macer Kan se om jeg får installert det på Windows-maskinene når jeg har tid. Når det er sagt så har jeg faktisk ikke brukt skole-maskinen min på 3 uker Bruker bare iPaden Endret 26. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Banner Mac for jeg har ingen iPad, men vurderer og skaffe meg et nettbrett. Lurer også på om jeg skal skaffe meg en ny laptop. Skolepc'n er ikke det beste man kan ha som eneste laptop. Den er jo treig, samt at den faktisk sliter med linux! :O Mye man har lyst på, lite man har råd til. Satser på at jeg får noen mini itx deler til overs da. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Banner Joey fordi det er ingen skole-PC fra skolen som er koblet til skolens nettverk etc, fikk den av PPT-tjenesten eller hva de nå heter Luckily Banner deg også fordi jeg prøver å laste opp nettsiden min, men ser ut til at gratis hosting har sine ulemper. Heldigvis er i hvertfall de viktigste delene lastet opp til FTP-tjeneren og nettsiden er oppe å går Endret 26. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå