Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Joey fordi har du virkelig bruk for så mange faner? :p

Er du helt seriøs? :ohmy: Jeg må vite om jeg kan stole på henne eller ikke.

Banner Latias fordi du kan alltid stole fullt og helt på kjæresten din. Det trenger du aldri å være i tvil om. Jeg lover deg dette, helt seriøst. :love:

Kjæresten din elsker deg over absolutt alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi jeg skulle gjerne også brukt Linux på min Windows maskin. Dessverre får jeg aldri ordentlig til Wi-Fi på den, noe som kan bli et problem når det er en skole-PC :hm:

Samtidig tror jeg ikke Evernote(et notatprogram for Mac, Windows og bl.a iOS) er for Linux, og spørs hvor bra det vil kjøre i Wine.

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Banner Joey for å tro at jeg er et datageni som bare kan skru opp en laptop og bytte nettverkskortet.

På en Mac (i hvertfall de eldre) er det jo mye enklere :p

Selv om jeg fikk maskinen gratis, betyr ikke det at jeg skal koste på meg et helt nytt kort. Maskinen er herpa, så er ikke vits i å styre for mye med den :hrm:

Men, dumt med de driverne. Skulle gjerne hatt noe som fungerte ordentlig. Kjørte flott på Linux Mint en stund, men dessverre var WiFi driveren upålitelig og det tok ofte minutter før den var oppe å kjørte. :(

Lenke til kommentar

Banner Mac for alle nettverkskort er ikke like godt støttet. Men så bruker jeg bare trådløst på laptopen hjemme og på skolen. Så fort jeg får tak i 10m nettverkskabel til, så skal det bli slutt på trådløs bruk hjemme hos meg. :p

Og en laptop er enkel. Somregel en luke under maskinen du skrur ut, så er det to ledninger og to skruer på nettverkskortet. Værre er det ikke, og de koster ikke mye. Har faktisk noen til overs som var i en maskin som ble levert med linux. :)

Banner Tsjuden for heihei :)

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Banner Joey for å betale for noe som er gratis.

Jeg gleder meg til jeg skal opp på hytta og kjøre bil i høstferien. :new_woot:

Det er morro :cool:

Sorry Tsjuden, må ha Steam, og det funker bare på Intel Macer :(

Kan se om jeg får installert det på Windows-maskinene når jeg har tid.

Når det er sagt så har jeg faktisk ikke brukt skole-maskinen min på 3 uker :wow:

Bruker bare iPaden :p

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Banner Mac for jeg har ingen iPad, men vurderer og skaffe meg et nettbrett. :)

Lurer også på om jeg skal skaffe meg en ny laptop. Skolepc'n er ikke det beste man kan ha som eneste laptop. Den er jo treig, samt at den faktisk sliter med linux! :O

Mye man har lyst på, lite man har råd til. :( Satser på at jeg får noen mini itx deler til overs da. :)

Lenke til kommentar

Banner Joey fordi det er ingen skole-PC fra skolen som er koblet til skolens nettverk etc, fikk den av PPT-tjenesten eller hva de nå heter :)

Luckily :p

Banner deg også fordi jeg prøver å laste opp nettsiden min, men ser ut til at gratis hosting har sine ulemper. :(

Heldigvis er i hvertfall de viktigste delene lastet opp til FTP-tjeneren og nettsiden er oppe å går :fun:

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...